30.12.2009

מעצב ריחות

עכשיו זה רישמי, היום קיבלתי את התעודה ואני באופן רישמי מעצב ריחות גוף או בגירסה האנגלית BO Designer. אחרי קורס ארוך (3 ימים), מלא באתגרים (5 תרגולים) ו 32 שעות (וואלה 32 שעות) הוסמכתי לתפקיד ואפילו קיבלתי תעודה.

הקורס הועבר בג’ון ברייס שאם תשאלו אותם הם ללא ספק “ה”מכללה למקצועות ההיי-טק בישראל והאמת שהמון קורסים מתקיימים שם ברחוב טיומקין 16 בת”א, קורסים יקרים, קורסים של חברות גדולות, קורסים מורכבים… השאלה אם החברות שג’ון ברייס מייצגת יודעות מה קורה שם באמת…

הכניסה לבניין תמיד מלאה סטודנטים משועממים שאחראים לענני עשן סיגריות אפרפר שעוטף אותך בכל פעם שתרצה להכנס או לצאת מהמכללה והסרחון, איך לא, חודר לתוך הלובי.

הלובי מתהדר בלוח אלקטרוני המציין את שם הקורס והכתה בה הוא מתקיים- זה ללא ספק היי-טק במיטבו. הכיתות ממוקמות בין קומה 2 ל- 5 ואפשר לבחור במספר דרכים בכדי להגיע לשם:

  1. מעליות הלובי- ישנות, איטיות, מסריחות ונוטות להתקע.
  2. מעלית נסתרת- ישנה, איטית, מסריחה ונוטה להתקע או לא להגיע ליעדה.
  3. מדרגות- חדר מדרגות מטונף ומלא בצחנת שתן וחומרי ניקוי שאמורים להתעלות על צחנת השתן (הצחנה מגיעה מחדרי השירותים כמובן).

השירותים בג’ון ברייס הם היי-טק אמיתי. המקום מנוקה על ידי צוות מיומן שמצליח בצורת פלא להשאיר את המקום מלוכלך, דביק, מצחין (אעפ”י החלונות הפתוחים) ומגעיל בצורות שקשה לתאר- אני חושב שאחרי שראיתי את השירותים בג’ון ברייס הודתי לאל שלא עשני אישה.

אתה רוצה קפה או שתיה חמה? מעולה… כל קומה מצויידת במכונת קפה (סינטטי) וגם בקפה לא מזוהה ותה הסתדרותי- תאמינו לי שמותר להתלונן כי המחיר של קורסים יכולעם לממן מכונת קפה נורמאלית.

הכיתות בג’ון ברייס הם פאר טכנולוגי. שורות שורות של מחשבים, זה לצד זה בצפיפות חמימה שמאפשרת לך להריח טוב טוב את השכן שלך לקורס, הכסאות מאוד “נוחים”, המסכים אמנם דקים אבל בעת השתלטות המרצה רובם מרצדים ומתעוותים ועלולים ללא ספק לגרום להתקף אפילפסיה קשה. המזגנים מעולם לא נוקו ומשרים אוירה מאובקת משהו בכיתה- אהה כן, בג’ון ברייס לא שמעו על Virtual Machines ואחרי כל קורס מחליפים Hard Disk בהתאם לשיעור הבא – ללא ספק פאר טכנולוגי.

המעניין בכל הסיפור הוא שג’ון ברייס מעבירים משובים פעמיים בכל קורס ושואלים גם לגבי החומרה והסביבה. כשעשיתי את ה Master DBA לפני 3 שנים בערך הקפדנו להתלונן על הציוד המחורבן של המקום- ועד היום כלום לא השתנה.

אולי מישהו ממיקרוסופט או אורקל צריך לבוא לבקר שם ולראות על מה הם מדביקים את הלוגו.

חבצואל היבוסי,
אכלתי פעמיים שועית היום…

תגובה 1:

מרגריטה ריפקין אמר/ה...

שלום,
ראשית, תודה שבחרת ללמוד בג'ון ברייס הדרכה.
כמרכז ההדרכה המוביל בישראל, נושא איכות ושביעות רצון התלמידים שלנו חשוב לנו, אנו קשובים לתלונות התלמידים, ופועלים ללא הרף לשפר ולהשתפר.

אנו משקיעים רבות בשדרוג סביבת הלימוד, הן בתחזוקה שוטפת של הציוד בכיתות והן בתחזוקה שוטפת של הבניין.
בנושא העישון, בניין ג'ון ברייס הינו בניין ירוק, אשר העישון בו אסור ואנו עושים כמיטב יכולתנו לאכוף החלטה זו. אנחנו נבחון את האפשרות לאכוף את ה נושא גם בשטח הציבורי שבפתח הבניין.

חשוב להדגיש שלאורך כל השנים וכך גם בשנה האחרונה משקיעה ג'ון ברייס הדרכה כספיפ ומשאבים רבים לשדרוג התשתיות והכיתות. בשנה האחרונה החלפנו לדוגמא מסכים רבים בכיתות , שדרגנו את ה CLASS NET, הוספנו מקרנים, שידרגנו מחשבים ועוד.

מתוך חתירה מתמדת לקדמה ולאיכות, בסוף שנה זו, אנו עתידים לעבור לבניין חדש ברח' חומה ומגדל.
אנו מאמינים כי האופן בו מתוכנן הבניין, יאפשר לכם התלמידים, חווית לימוד איכותית: כיתות מרווחות, תשתיות לימוד מתקדמות, בניין ירוק, מערכות ידידותיות לסביבה, מרפסת עישון ייעודית בכל קומה ועוד...

חשוב לי להבהיר, שאנו מתייחסים להערות שלך ברצינות רבה ואנחו נקח לתשומת לבנו את הערותיך, נבדוק, נייעל ונשפר.

אשמח לסייע ולענות לך על כל שאלה.

בברכה,
מרגריטה ריפקין
מנהלת תפעול והדרכה
ג'ון ברייס הדרכה