24.12.2009

The Pixies are coming

באופן מפתיע למדי הכריש הודיע לי הבוקר שהפיקסיז מגיעים להופעה בארץ. אחרי ברור קצת באינטרנט התברר שהוא ללא ספק צודק ופחות משעתיים מאוחר יותר רכשתי שני כרטיסים לאחי ולי.

אחי היה האדם הראשון שיכולתי לחשוב עליו ברגע ששמעתי את החדשות כי למעשה בזכותו אני בכלל מכיר את הלהקה המצויינת הזו והאמת שהוא די אחראי על הטעם המשובח (רבים יאמרו משובש) שלי במוסיקה. אעפ”י שהייתי עושה לו את המוות די הערצתי כל מה שהוא עשה, כיאה לאח צעיר, וכמובן כל מה שהוא שמע- מתוכניות רדיו (מה יש?) ועד פרינס ו U2. ההבדל היחיד ביננו הוא שאני עדיין אוהב הכל חזק, רועש ודפוק והוא… נקרא לזה מיושב- אבל זה ממש לא שינה את העובדה שבשניה שאמרתי לו שהפיקסיז מגיעים הוא הגיב בצורה הנכונה “תקנה גם לי כרטיס”.

יש שתי להקות שלא נמאסו עלי מעולם ואחת מהן מגיעה עוד חצי שנה לארץ ויש לי כבר כרטיס- איזה חיים טובים יש לי!!!

אחד הדברים הנחמדים בלהקה המצויינת הזו היא שהם נטולי פוזה ואפשר לראות את זה בכל הופעה כמעט- אז הנה קטע קצת פחות מוכר אבל מצויין מ 1990:

והנה עוד קטע, לשם ההשוואה, איך הם ניראים ומופיעים היום (פחות או יותר):

למי שרוצה לקנות כרטיס- אפשר דרך אתר קסטל.

חבצואל היבוסי,
כמה רעש!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה זה טעם משובח...
הטעם המוזיקלי שלך משתווה לטעם של ארוחת בשולץ ביום ראשון!!!

piggythrower אמר/ה...

אני האדם השלישי שהיית חושב עליו?