1.1.2010

התחלה טובה

2010 התחילה ככה:

04:34 פיצקי התעוררה וקראה לאמא- אמא קמה אבל בעקבות תאונת מטרנה (אמא נחתכה) אבא קם להכין בקבוק אבל חזר מייד לישון.

06:00 השקמה – צריך להגיע למוסך עד 07:00 לטיפול בטיוטה.

06:25 אחרי קפה פיצקי התעוררה. קצת שיגועים במיטה, משא ומתן על גריבת גרביים לפני שאני מוציא אותה מהמיטה הטיעון המנצח שלי היה “צריך גרביים בשביל ללכת להעיר את אמא”.

06:40 אני יוצא לרכב מגלה שיש פנצ’ר בגלגל קידמי שמאלי שזו בדיוק הנקודה שקוקי דפקה אתמול, מה שאומר שקוקי נסעה עם פנצ’ר מהכפר הירוק עד חבצוליים בלי לשם לב.

07:30 הגלגל הוחלף (אחרי שהתברר שאין מפתח לברגים… נעלם) ואני יוצא למוסך.

07:40 אני מגלה ששכחתי את הארנק בבית וחוזר לקחת אותו.

07:50 בדרך למוסך.

08:20 הרכב נכנס לטיפול ואני מתחבר לעבודה לסגור פינות לשבוע הבא.

09:30 מבשרים לי שמדובר בטיפול כבד והולכים להעלם לנו 1,900 ש”ח (לפני הנחה) וזה עוד לא כולל את הביקור אצל הפנצ’ר מאעכר באוחר יותר.

10:07 הגיע הזמן לפרסם את הפוסט הנהדר הזה (לקח לי 7 דקות).

שנה שמתחילה בפנצ’ר יכולה רק להשתפר :) קוקי מצטער שהתעצבנתי בבוקר- אוהב אותך כמו תמיד!

חבצואל היבוסי,
לפעמים אני כמו דג.

אין תגובות: