23.4.2010

שבר

כמעט 34 שנה שאני שומר על הגוף שלי משבר. עברתי לא מעט ניתוחים בילדות ועשיתי שטויות אבל עד כה לא זכיתי לשבור משהו או אפילו לנקוע (וזה שיא די מרשים בהתחשב בעובדה שאני צולע כבר 20 שנה ונוטה ליפול בנסיבות משעשעות במיוחד).

אתמול נשארתי בבית כי הייתי חולה ובעבודה היו הורגים אותי אם הייתי מגיע (אני זה שצועק על אחרים שמגיעים חולים). עם ערב כבר הרגשתי טוב יותר אבל התחיל איזה כאב מציק במפשעה- כאב שלא הפריע לי להמשיך להשתולל על הדשא עם פיצקי, לעשות לה קרוסלה ולזרוק אותה באויר (וגם לתפוס לחוששים)- האמת שחשבתי שהתחתונים מציקים לי (מכירים את זה שאיזו שיערה נתפסת לגומי?!).

העניין התחיל להחמיר עם השעות ולמעשה בסביבות 19:30 כבר היה לי ממש קשה ללכת, 20:30 כאבים בכל תנועה של רגל ימין (הרגל הטובה, זו שעדיין באורך הנכון) ובלילה לא מצאתי תנוחה נוחה ללא כאב- לכן, הבוקר מייד אחרי שנסעתי לקנות מתנות לאחיינים שלי, הלכתי לרופא המשפחה. אחרי בדיקה קצרה שכללה לחיצות באיזורים לא נעימים תוך כדי דרישה להשתעל הוחלט שאני צריך להגיע למיון כי יש לי הרניה,קילה,שבר, בקע או איך שלא תקראו לזה ובאמת לא משנה איך יקראו לזה, זה כואב ולא נעים.

נסעתי לבית חולים מאיר שם קיבלו אותי למיון כירוגי ושלחו אלי את הרופא. שוב סידרת בדיקות של “כאן כואב? עכשיו תשתעל” (אני חושב שהביצה הימנית שלי לא קיבלה כ”כ הרבה תשומת לב כבר שנים) והוחלט שאכן יש לי שבר/ בקע/ קילה/ הרניה.

רופא: איפה אתה גר?
אני: חבצואליים.
רופא: ליד איזו עיר?
אני: נתניה, חדרה.
רופא: לא מבין למה באת לפה, אתה צריך ניתוח.
אני (ניתוח עושים בבית חולים לא?!): לאן הייתי אמור ללכת?
רופא: למרפאות מומחים בעיר שלך.
אני: אתה מודע לזה ששלחו אותי לפה זה לא שבאתי בשביל הכייף?

אני: יש משהו מיוחד שאני אמור לעשות או לדעת?
רופא: מה צריך לדעת?
אני: זה לא שאני פה עם ניסיון, פעם ראשונה שלי עם הרניה.
רופא: אתה לא צריך לדעת כלום אתה צריך ניתוח.
אני: אויש כמה שאתה נחמד (אמרתי בליבי).

אחרי השיחה המרנינה עם ד”ר חמודי הגיעה האחות ודחפה לי וולטרן בתחת (בזריקה תרגעו) אז בנסיעה הביתה הייתי רגוע ושלו.

עכשיו מה שנותר הוא לשבת בבית ולהמנע ממאמץ ומשאות כבדים (מה שאומר שאי אפשר להרים את פיצקי) וביום ראשון לראות רופא ולקבוע תור לניתוח. מה מותר? מותר לאכול, לנשום, לישון, לנוח ולסבול מכאבים. אחלה סוף שבוע לכולם!

חבצואל היבוסי,
אוייש…

5 תגובות:

philosp אמר/ה...

אוי, תרגיש טוב גבר!

piggythrower אמר/ה...

אפשר להגיד שסופית נשבר לך הזין

קיסלר יניב אמר/ה...

האמת שנחתי קצת ואני מרגיש טוב יותר, עדיין כואב אבל פחות וכן, בהחלט נשבר הזין.

יוסי אמר/ה...

אח שלי, תרגיש טוב.

Unknown אמר/ה...

מבין לליבך בעניין פיצקי, בטח מבאס...
תרגיש טוב ושיעבור בקלות!