16.7.2010

ישראלי טיפוסי

הבוקר חזרתי מנסיעת עבודה לגיברלטר ולונדון.

כמו כל נוסע טיפוסי, רכשתי לי מספר מוצרים בדיוטי פרי(בדיוק שניים) ועם הנחיתה בארץ הלכתי לאסוף אותם. אצתי רצתי אחרי ביקורת הדרכונים ונעמדתי בתור לג’יימס ריצ’רדסון לאסוף בושם שקניתי. לפני היו שלושה אנשים ואחרי עוד כמה. הבחור שלפני (נקרא לו משה לצורך העניין) פתאום הבחין בשאול (שם בדוי) שהיה אחרי בתור- לשניהם ערמות של חשבוניות כי הם רכשו מחצית מהמוצרים במקום.

משה [פונה אלי בפקודה]: תן לו לעקוף.
אני: למה?
משה: אנחנו יחד.
אני: אתם נשואים?
משה: לא.
אני: אז לא, אני ממהר בדיוק כמוך.
שאול: יאללה!
משה [פונה לשאול]: תן תן את החשבוניות אני יוציא לך (ציטוט).
שאול: תראה מה זה, רק נחתנו כולם מתנהגים כמו ישראלים.
משה: גועל נפש!

חבצואל היבוסי,
אין כמו בבית.

3 תגובות:

piggythrower אמר/ה...

welcome to israel

Doronme אמר/ה...

yup, yup...
came back from Barcelona Monday morning myself... it'z a zoo I'm telling ya

בת דוד אמר/ה...

טיפוסי ומגפתי כמו טיפוס. להקיא. יש לי מלא שכנים כאלה...