3.8.2010

פוסט ציונות

שר הדתות, יעקב מרגי (ש”ס), התראיין היום במספר רשתות בהקשר להחלטת גירוש הילדים הזרים. מרגי טען כי המתנגדים להחלטה הם צפונבונים, עבריינים פוסט ציוניים אשר קובעים את סדר היום מבתי קפה בתל אביב.

עולות מספר שאלות מעניינות לשר מרגי:

  • מהם צפונבונים? יכול להיות שאתה רומז שיש פה איזו קונספירציה אשכנזית? מעניין לשמוע את זה מח”כ של ש”ס שחרטה על דגלה את אות האומללות כי כולנו גזענים.
  • מי הם העבריינים? עוד לא הבנתי אם מרגי טוען שהילדים הם עבריינים או חברי הכנסת הצפונבונים. אני מאמין שנוכל לקבל ממנו תשובה טובה כי לש”ס יש ניסיון בפלילים, לא?
  • מה הבעיה שלך עם פוסט ציונות? כן, אתה שרתת בצבא, זה נכון. אבל הציבור שבוחר בך לא ממש (לפחות רובו המוחלט). הבוחרים שלך אינם תורמים כלל למדינה- אתם לא עובדים, אתם לא משרתים בצבא- אני אקצר- אתם פרזיטים- שזה נוגד לחלוטין את רעיון הציונות (הישן והחדש).

שמעתי את הראיון של מרגי עם רוזן וכספית ב 103FM- מרגי טען כי קבלתם של ילדי הזרים (לא משנה אם רק אלה שמעל גיל 6 ונמצאים במסגרת חינוכית) תעודד מהגרים לא חוקיים להביא עוד ילדים וכך לקבל כרטיס כניסה לארץ ולקבל זכויות. מרגי שכח שסעיף “תורתו אומנותו” עושה את אותו הדבר- מעודד את הציבור החרדי שלא לתרום למדינה ומצוץ את דמה במשך שנים (אוי… רמזתי שהם עלוקות… זה עושה אותי אנטישמי?!).

המניע היחיד שאני רואה לנגד עיני באותה התנגדות נחרצת של חברי סיעת ש”ס היא שיש פה כמה מאות ילדים שעלולים לאכול לילדים יהודים טובים שתורתם אומנותם את העוגה הנפלאה, שאנחנו הצפונבונים, העבריינים הפוסט ציונים מאכילים אותם כבר עשרות שנים.

ח”כ הכנסת מרגי ידידי- אתה צריך להיות גאה באותם ילדים זרים, כי בניגוד לעלוקות הקטנות שהציבור שלך מגדל- הילדים האלה ילכו כמוך לשרת בצבא ויהיו ציונים יותר גדולים ממך.

חבצואל היבוסי,
מי עצבני? מי?

אין תגובות: