28.8.2010

פסגת הנופש

באופן ספונטאני ולא אופייני החלטנו להענות להצעה לנופש עם עוד שני זוגות בגליל המערבי. נבחרו שלושה צימרים בעין יעקב בשם פסגת האופק. לפי התאור באתר מדובר במתחם ובו 3 יחידות עץ רומנטיות מרווחות ומפנקות ובהן כל מה שחלמנו עליו… לא ציינו איזה חלום אבל עוד נגיע לזה.

התחלנו את דרכנו צפונה ביום שלישי ועצרנו ב”בלאגן” ג’ימבורי בכניסה לקיבוץ יגור. מתחם באמת ענק עם המון מתקנים אבל רובם בחוץ ומי שלא ממש זוכר בחוץ חם, מאוד חם, מאוד מאוד חם! לכן עם הגיענו נכנסנו ישר לאיזור הקטנטנים הממוזג. המקום כל כך ממוזג שהם לא מאווררים אותו ושורה בפנים צחנת זיעה מרנינה שמשולבת עם ריחות נפלאים שילדים מפיקים (ע”ע פוק). במקום, בפנים ובחוץ, שורצים המונים!!! כל בני ישראל ומשפחתם המורחבת. קוקי לא עמדה בזה אז הושבנו אותה מתחת לאיזה מאוורר, מה שלא עזר למבטי הזעם שהיא תקעה בכל מי שהעז להתקרב. בסופו של דבר היא שידלה את Mr Bank לקנות לה ארטיק שנזלל בשמחה ובלי כיבודים על ידי פיצקי. מוטב לציין שהנשמות הטובות ב”בלאגן” גובים תשלום גם על ההורים. מאחר והארוחות במקום נראו מזינות במיוחד החלטנו לעזוב את החבורה וללכת לאכול בקריית טבעון- היה מוצלח, ממוזג ו… שישליק וצ’יפס לא ממש מזין. אחרי הארוחה יצאנו לכיוון עין יעקב.

ערב קודם התקשרתי לבעל הצימר לשאול אם הנגן DVD בחדר מנגן DivX והתשובה הייתה “לא כולם עובדים כי כל הזמן דוחפים לי פנימה גבינה צהובה”.

הגענו לצימר. החננו את הרכב ברחבה מלאת מיני זבל וקוצים (כנראה בשביל ליצור קונטרסטיות לאוירה המפנקת בצימר) ויצאנו לקבל את הצימר שלנו. קשה מאוד להגיד שהצימר שקיבלנו היה מרווח, אבל אין ספק שהעובדה שהדלת לשירותים ולמקלחון לא ממש ניסגרה יצרה אוירה של חלל גדול ופתוח. הרומנטיות המתפרצת של המקום נקטעה על ידי פירורים ושאריות צבע בג’קוזי והפינוק גם הוא נמוג כאשר גילינו את סט מגבות הפילינג*. מוטב לציין שאכן מדובר בבקטות עץ.

אחרי שהתלוננו שהמקום לא נקי בעלת הבית החליטה לנקות את הג’קוזי אף על פי שהסברנו לה שהילדה ישנה והיא עושה מלא רעש. כשהיא סיימה לנקות את הג’קוזי היא הסתכלה עלי במבט חביב ואמרה “תחליטו מהר כי אני רוצה לראות את הכסף” אוי הרומנטיקה במקום…

קו האופק גובים 800 ש”ח ללילה על התענוג. 800 ש”ח אינם כוללים:
- סבון רחצה.
- שמפו.
- ארוחת בוקר.
- DVD עובד (לפי בעל הבית).
- דלת לשירותים.
- בריכה נקיה (יש בריכה אבל לא נקיה).

אנחנו ברחנו משם לנופש בצימר פרטי בקריית טבעון. החברים נשארו ואפילו הצליחו לחלץ חזרה את הפיקדון (500 ש”ח) ובתמורה הזמינו את עצמם לארוחה על האש בשישי הקרוב… וזה, הבטחה שלי, יהיה מפנק!

מסקנה מתבקשת- אל תלכו לצימר בלי המלצה אישית מחברים.

חבצואל היבוסי,
כולל סחיטה וייבוש.

* מגבת פילינג – מגבת שכובסה מאות פעמים עד שיצאה לה הנשמה והדבר היחיד שהיא רוצה לעשות הוא לגרד לך את העור מהפרצוף.

תגובה 1:

עצבן אמר/ה...

אז רגע... לא הבנתי - אתה ממליץ על המקום ?