25.6.2012

השמד כל חרד

צר לי לומר זאת אבל הסיסמא “השמד כל חרד ודרוס כל דוס” צצה בראשי לפני מספר דקות כפתרון יעיל לבעיה שאנו מטפחים בקירבנו.

טמקא הערב: “הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, קרא השבוע לרבנים לערוך חופות עם עדים פסולים, במקרה שלבני הזוג אין רקע דתי ויש חשש שלא ישמרו אמונים זה לזה. כך, אם האשה תתעבר מגבר אחר - הרי שהילד לא יהיה ממזר.”

בכל יום רגיל הסיפור הזה לא היה משנה לי כל כך, אבל הכתבה הנ”ל וידיעה נוספת על כך שרבנים במגזר החרדי קוראים לציבור החרדי שלא להתגייס בחזקת “יהרג ובל יעבור” פשוט גורם לדמי לבעבע.

אני בן מעמד הביניים- התעקשתי לשרת בצבא אעפ”י נכותי, עבדתי, שילמתי על לימודים והיום אני קהל שבוי של מס הכנסה או במילים אחרות שכיר. אני עובד וחולק את המשכורתי עם הכלל וכל זאת בכדי לאפשר למדינה להתקיים, לעזור לחלשים ומעוטי היכולת ובכדי שביום מן הימים גם אני או ילדי נהנה באותם מיסים (תשתיות, חינוך וכו’).

אם הייתי יכול, הייתי עצמאי ורק בכדי להעלים מס ולא לאפשר למדינה לחלק את משכורתי לציבור מוצץ הדם – הציבור החרדי. אוכלוסיה שלא תורמת דבר למדינה ומנציחה את חוסר היכולת שלה בכך שהיא מעודדת תלמוד תורה ומונעת השכלה שימושית מילדיה.

נמאס לי שמשווים אותי לחמור, נמאס לי שאברך חסר השכלה יקבל מלגות לימוד כשאני כבר היום חוסך לשכר לימוד של בנותי והן רק בנות 2-4. נמאס לי שאותו ציבור שעושק אותי גם מנכס לעצמו את הדת וחוקיה ולא מאפשר לי לקיים את חיי.

מגוחך בעיניי ששר הפנים טוען שיש לגרש את מהגרי העבודה כי הם גורמים לאבטלה בציבור הישראלי. הרי ציבור בוחריך הוא ציבור של טפילים- תן לי לגרש אותך ובוחריך ותשאיר לי את מהגרי העבודה- לפחות להם אני משלם ומקבל תמורה.

השר ישי גם מונע היום כניסת עובדים זרים בצורה חוקית, יכול להיות שיש מאגר עובדים ישראלים שמשתוקקים לעבוד בחקלאות שלא שמענו עליו או שהשר פשוט עושה שרירים כי זה מצטלם טוב ולמי אכפת אם החקלאות במדינה תקרוס.

בגיל 17 התעקשתי לקבל מהאורטופד שלי מכתב המלצה לפרופיל 31 בכדי שאגוייס לצבא ולא אאלץ להתגייס. חשבתי שזה יהיה משפיל להתנדב ולא לעשות הכל כמו כולם למען המדינה שמאפשרת לי לחיות בתוכה. אמנם סיימתי 3 שנות שרות אבל הילד הזה מת ובמקומו עומד אני ומביט במדינה מלאת העלוקות ולא מבין מה אני עושה פה.

אני בטוח שחלק מהקוראים יחשבו שאני עושה הכללה גסה ושישנו גם ציבור שישמח לעבוד ולהתגייס- אני אומר לאותם קוראים- חובת ההוכחה עליהם- צריך להסגור את הברז ולתת להם לגווע.

חבצואל היבוסי,
עצבני מידי בשביל סיומת שנונה.

4 תגובות:

חנן אמר/ה...

גם אותם צריך להשמיד? http://www.rivyon.com/hc/main.htm

אנונימי אמר/ה...

יופי, לשרת בצבא הם לא יכולים אבל ללמוד בשביל לעבוד בהייטק הם יכולים? מה קרה? פתאום הם לא צריכים ללמוד תורה כל היום?
הכל מסתכם בסוף לדבר אחד -כסף.

Efrat Lev אמר/ה...

מגוחך בעיניי ששר הפנים טוען שיש לגרש את מהגרי העבודה כי הם גורמים לאבטלה בציבור הישראלי. הרי ציבור בוחריך הוא ציבור של טפילים- תן לי לגרש אותך ובוחריך ותשאיר לי את מהגרי העבודה- לפחות להם אני משלם ומקבל תמורה.

איש יקר אתה כל כך צודק שזה פשוט כואב ועצוב.
הלוואי ויכולתי לסגור את הברז למס ההכנסה ולהגיד שאני לא מוכנה יותר לקרוע את התחת בשביל לא להצליח לקנות בית, לא מוכנה לקום בבוקר לעבודה בשביל לא להצליח להתקיים כמו שהייתי יכולה..
מעניין אם יש דרך פשוט להפסיק לשלם מיסים עד אשר כל המדינה - ללא יוצא מן הכלל תשלם מיסים!
יש מישהו בקהל שמבין עניין ויודע איך מארגנים דבר כזה?

Doronme אמר/ה...

שאפו, חד וקולע.