27.8.2012

נופש אמיתי ראשון

התכנון של הנופש החל לפני חודשיים. מכיוון שאשתי ילדה את בתנו הבכורה בדיוק ביום הולדתה שלה, היא אבדה לחלוטין את הפוקוס ביום הזה ולכן החלטתי השנה לפנק את אשתי (ואותי על הדרך) שבוע קודם, ככה בהפתעה, בנופש קצרצר (אשתי עצמאית ועובדת בשישי) ולראשונה ללא הבנות.

בסופו של דבר החופשה יצאה לפועל באיחור של חודש מהיומולדת של אשתי עקב חוסר התחשבות של הנסיבות – סבתא של נפטרה יום לפני.

הפעלתי את מחכוורת בצוויצר בכדי לקבל המלצות לצימר וספא בצפון ואכן ההמלצות לא אחרו לבוא. הסובבים אותי אמרו שלהשיג צימר ללילה אחד בסופ”ש בקיץ יהיה בעיה (והם אכן לא טעו) אבל מקום אחד (בהמלצתה של קרןאור) דווקא שמח.

קסם המגע בבית לחם הגלילית – המקום מספק טיפולים, ספא וארבעה צימרים. כמו שציינתי, קיבלו אותנו ללילה אחד בחדר מפנק, אוירה טובה, צוות מזמין וגם אשתי זכתה לטיפול באבנים חמות שהיה מוצלח.

אחרי הטיפול של אשתי, נחנו קצת (בלי ילדים בסביבה פתאום המילה קיבלה משמעות עמוקה יותר) ויצאנו לאכול במסעדה איטלקית, יחסית חדשה בסביבה, בכניסה לבית שערים – בלה. זו לא הפעם הראשונה שלנו בבלה, אך הפעם היה מצויין במיוחד!

פתחנו עם ארטישוק על הפלאנצ’ה עם קרם שמנת חמוצה, שהיה פשוט מעולה ולידו חציל שרוף עם טחינת שקדים הפתעות נוספות. אשתי זללה מנת ספשייל שאינני זוכר מה היתה אך התגובות היו נלהבות. אני זללתי ספייר ריבס ברוטב ברביקיו חריף עם בוטנים ופירה שהיה פשוט תענוג- מה שנקרא ללקק את האצבעות (הרוטב היה ממש דביק).

בדרך חזרה לצימר עצרנו בנדב קינוחים (רמת ישי), קנינו לנו 3 קינוחים אותם זללנו במיטה בצימר. סיום מוצלח ליום מוצלח.

את יום שבת בבוקר התחלנו ביקיצה טבעית ומאוחרת (אמרתי שאין ילדים בסביבה) ויצאנו לארוחת בוקר של קסם המגע. ארוחה פשוטה וטעימה, בדיוק מה שהיינו צריכים. את המשך הבוקר בילינו בשיחה ספונטנית עם בעלי המקום יורם ואשתו נחמה.

בשעה שלוש אחר צהריים הרעב כבר נתן אותותיו ושנינו ידענו שיש רק מקום אחד שיספק את הרעב בצורה הטובה ביותר – אסדו בר בקיבוץ אלונים. הגענו ספונטנית והתקבלנו בשמחה. בשר נטו, בלי שטויות עם צ’ימיצ’ורי מעווולה (במקור). תוך 15 דקות נעלמו להם 300 ג’ סינטה ו 400 ג’ אנטריקוט. אני עדיין מחפש אותם.

אחרי התעצלות נוספת בצימר, החלטנו ללכת ולבדוק מה עם הבנות. הייתה התלהבות כשחזרנו אבל אני עדיין לא סגור אם זה בגלל שהתגעגעו או בגלל שהבאנו קינוחים.

זה הנופש הראשון שלא הייתי זקוק אחריו לנופש נוסף (בלי ילדים, אמרתי?)

חבצואל היבוסי,
יחי שנת הלימודים החדשה.

אין תגובות: