13.1.2008

משהו קטן וטוב 4

אנונימי אחד השאיר לי תגובה לפוסט שפרסמתי לפני כמה ימים בנוגע לכמה סלקום היא חברה טובה ומוצלחת. מכיוון שהתגובה הייתה אנונימית, אני פשוט אגיד תודה כאן, עכשיו ומייד.

התגובה הייתה פשוטה מאוד- לינק לכתבה בynet שמבשרת לכולם שבעוד מספר חודשים, משרד התקשורת עומד לחייב את חברות הסלולר למחיר אחיד למשך כל תקופת החוזה עם לקוח פרטי!!! כן, אני יודע שאתם בהלם, כן זה על אמת, כן זה מה שאתם חושבים שזה- סגרתם עסקה עם חברת סלולר והתחייבתם ל X חודשים בהם תדברו ברשת- החברה מחוייבת לשמור על תעריף השיחה כפי שהוא.

מסתבר שהמלחמות שלי נגד סלקום (ובעיקר השיחה הזו) יקבלו תוקף חוקי במדינתנו הקטנה!

עמוס שפירא יכול לאכול אנטנות לארוחת בוקר אם הוא רוצה, אבל בינתיים אני מציע לו להתאים את הלשון שלו לחריץ של הלקוחות- כי הזילזול לא משתלם!

חבצואל היבוסי,
מתנייד בעצלתיים!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בכיף. עכשיו כאמור לחזור לפוסטים המעניינים!