4.6.2004

בלי קשר

ערב מצויין וחג שבועות נפלא אנשים ואנשות יקרים. איזה חג נפלא הוא זה שבא עלינו לטובה. אמנם, אשכנזים ורודים שכמותי לא נוהגים לאכול בשר ביום זה, אבל מצאנו תחליפים משמינים אחרים. אך עבר עלינו ערב משפחתי מצויין.

מי שמכיר אותי אישית יודע שאני אדם אופטימי ולכן החלטתי, דווקא ביום נפלא ושטוף שמש זה, לידע אתכם ברשימה השחורה שלי. הרשימה השחורה היא כמובן רשימת אנשים (ידוענים כמובן) שאני לא סובל. אהה כן... אני אשתדל גם לנמק.

"למה?" אתם שואלים?
"ככה" אני עונה!

ולהלן הרשימה (חלקית כמובן, יש עוד הרבה, אני פשוט גרוע בשמות):

שלמה ארצי- לא סובל אותו מאז שהוציא לאור את "ירח". אפילו נרדמתי בהופעה חיה שלו שאליה נקלעתי בטעות. הזקן חושב שהוא בן 24 וזה ממש עצוב, מעבר לזה שהפלצנות שזולגת ממנו מחליאה אותי ממש (בעיקר בתוכנית הרדיו שלו בגלי צה"ל).
אחינועם ניני- כן אני יודע היא שרה יפה, הגדרה מעניינת ליבבות שיוצאות מפיה. אבל הבחורה פשוט מעצבנת. מעיין התלהבות בלתי מוסברת מכל מה שקורה סביבה, ממש כמו...
ריטה- מעיין התלהבות בלתי מוסברת מכל מה שקורה סביבה. נראה כאילו הבחורה באורגזמה מתמשכת....
אילנה דיין- כלבה.
יאיר לפיד- הבחור פשוט מגעיל. מפוצץ בפוזה מעצמו, ממש עצוב והדבר שהכי מגעיל אותי הוא הצחוק המאולץ שתוקף אותו בכל פעם שעדי אשכנזי יושבת מולו.
עדי אשכנזי- מה זה הדבר הננסי והלא מצחיק הזה? הדבר היחיד שמצחיק הוא איך שהיא נראית.
דודו טופז- זבל שמלא בזבל ומוכר לכולם זבל. טיפוס צבוע ושחצן, שוביניסט מושבע שאונס את הצופים שלו לשתף פעולה. למען האמת הוא ללא ספק היצור הכי בזוי שיש במדינתנו הקטנה!
שרה ג'סיקה פארקר- טוב אני יודע שאי שם זועפת לה מ. ברוגז על כך שהכנסתי את מיס פארקר לרשימה, אבל מה לעשות... היא מעצבנת אותי. היא והסדרה המטופשת. פשוט מעצבנת לא יותר מזה.
ג'וליה רוברטס- שוב סליחה. הבחורה שחקנית ליגה ג', אין שום סיבה שבעולם לסבול אותה.
אחינועם ניני- וואלה ממש לא סובל אותה!!! אז היא פה פעמיים.
אדיר מילר- לא מבין מה כולם אוהבים אותו!? הוא לא מצחיק וזה מעצבן אותי.
צביקה פיק- הדינוזאור הזה פשוט מפחיד אותי. הוא נראה כאילו יצא מצנצנת פורמלין ושכח שהוא מת. מה שהכי מפחיד בכל הסיפור הזה שהוא מתרבה.

טוב אני אסיים עם זה עכשיו כי זה באמת מספיק בנתיים, מה גם שכבר שבועות עבר מזמן.
***

04.06.04

איזה יום נפלא.
אני מחוק מעייפות ושמח ומאושר. עוברים עלי שבוע ומחצה נהדרים (אני אפרט אבל לא בעדכון זה) ואפילו הנגיחה הכואבת במיוחד שהורדתי ללוח השיחות שנמצא מעלי לא ממש משנה את המצב והמבין יבין.

מאז כתיבת הרשימה השחורה עבר שבוע. והנה מספר נקודות חשובות:

איך לבזבז את הזמן ולהוציא 20 ₪

המכללה המוכשרת שבה אני לומד (האמת אחלה מכללה) החליטה לסדר לנו עבודה וקבעה קורס חובה של מספר כבד במיוחד של נקודות שניקרא: משחק עסקים.
מוטב לציין כי כל קשר בין המשחק למציאות הינו מקרי בהחלט.
המרצים טוענים כי המשחק משקף את המציאות פרט ל.. ול... ול...
התוכנה בממשק DOS מתקדם ומנקר עיניים מדגימה לנו איך מכללה עם מסלול של מערכות מידע ובי"ס להנדסאים עם ארסנל מרצים מכובד ומוכשר (ואני לא צוחק) מצליחה לעשות מעצמה ומהסטודנטים צחוק.

חברי למשחק שונאים אותי, כי אני מזכיר להם כל פעם מחדש כמה שאני שונא את המשחק הזה.
זה הגיע לרמות גועל נפש תחרותי, אבל אני לא אכנס לזה כי אני אתחיל להתעצבן.

ביום חמישי האחרון הגיע היום המיוחל לכל תומכי המשחק- יריד משחק העסקים. מהו אותו יריד אתם שואלים? יופי כי אני מייד עונה: היריד הוא יריד קניינים שבאים לראות ולרכוש את המוצר המשווק. מה הסטודנטים עושים בשביל הציון שמתקבל בסוף: קורעים את ישבנם הקטנטן והצנום, מקימים מאהל ומחילים לפתם את הבוחנים הגרגרנים.

אז מה באמת יוצא לנו מזה? כלום!

ובנוסף לכל- נשרפתי!
***

מכיוון שאני בשלבי הרדמות מתקדמים ומישהו מתעקש לכבות לי את המזגן, אני אפרוש מהכתיבה ואעלה את הקטע.

בעתיד- רשימת אנשים שחביבים עלי.

בהווה- אני במשמרת ולא נהנה מזה (אעפ"י שעדיין שמח בחלקי).

בעבר- אומרים שהיה פה נחמד, ככה אומרים.
***

וסיום:
יום ראשון אני יוצא לחופשה בתשלום (מילואים) בת 5 ימים, אז אני לא אהיה כאן לכתוב לכם, אבל אני בטוח שהחוויה תניב הגיגים חדשים.

אז ד"ש בבית אנשים,

חבצואל היבוסי,
שניתקף רעב ככה סתם באמצע היום.

2 תגובות:

Jasmine Levi אמר/ה...

אני דווקא חושבת שעדי אשכנזי היא אחת הנשים הכי מצחיקות בישראל.
אני בדיוק רואה את "מה זה השטויות האלה" בצפייה ישירה ונהנית מכל רגע.

קיסלר יניב אמר/ה...

זה בסדר- זה קורה במשפחות הכי טובות. הפוסט הזה ממש ישן ואני חייב לציין שדעתי לגבי עדי אשכנזי לא השתנתה כלל.