25.3.2005

החיים ב- 5 קרטונים

השעה עכשיו 5:42. כן, בבוקר!
קמתי בכדי להתכונן למעבר דירה של קוקידו ושלי. בעוד פחות משעתיים, יגיע מיכאל המוביל ויאסוף פה הכל לתוך משאית ומשם נסע כולנו לחבצוליים...

אתמול כל היום הייתי בענייני אריזה. אני חייב לציין שזה סיוט לא קטן להתחיל לארגן הכל בצורה מספיק חכמה בשביל לא לשבור שום דבר. לקח לי זמן אבל בסופו של דבר הבנתי, שלא משנה כמה אני אשתדל ואתכנן את האריזה, חלק מהדברים פשוט לא ישרדו במעבר. יכול להיות שזה יהיה אחד הסבלים שינסה להרים את ארגז מספר 3, שמלא בחוברות וספרים (תאמינו לי, ספרים זה עניין כבד), שלמעשה אני בקושי הצלחתי לגרור אותו מהסלון לכניסה.

אתמול גם ניצלתי את הזמן להיפרד מת"א. אז בצהריים הלכתי לי לאכול ב- Magic Burger Bar וזללתי לי בורגר כבש! היה מצויין. יותר מאוחר, טוסטר ואני הזמנו שתי פיצות משפחתיות בשש-בש פיצה (כן כל אחד חיסל אחת), היה מגעיל, אבל יש דברים שחייבים לעשות! למעשה אני פשוט ניצלתי את ההיפרדות מת"א בתירוץ זלילה, אבל אל תגלו לאף אחד.

טוב הרבה זמן כבר אין לי! עכשיו כבר 5:54, כן, בבוקר! ואני חייב להתחיל להתארגן פה לאריזה אחרונה. מצחיק איך אני מצליח להכניס את כל החיים שלי פה ב- 5 ארגזי קרטון, אעפ"י שאני בטוח שמיכאל לא ממש יצחק כשהוא ירים אותם!

אז בכל אופן, נתראה בחבצוליים!
חבצואל היבוסי,
לא מגולגל ולא קובי אוז.

אין תגובות: