2.4.2005

יוחנן סע הביתה

יוחנן פאולוס השני נמצא כרגע בדרכו לשערי גן העדן ואני רואה בערב זה הזדמנות!
זו ההזדמנות שלי להכנס לספרי ההסטוריה בתור האפיפיור היבוסי הראשון.

להיות אפיפיור לא דורש יותר מדי. צריך לדעת פחות או יותר מי נגד מי (אלוהים וכל החבר'ה), להצטלב כל פעם שעוברים ליד איזה פסל ומדי פעם לעמוד בחלון ולנופף למאמינים. לא כזה ביג דיל! ולמען האמת די מתאים לי!

השאלה היא: למה שיקחו דווקא אותי? וזו שאלה ללא ספק טובה ואכן ציפיתי שתשאל והנה אני עונה עליה: למה לא! אפילו פעם חשבתי שיש אלוהים ואני מאמין שגם יוחנן חשב פעם שיש אחד, עד לרגעים אלו שהוא מגלה שהכל מסתכם במכונת הנשמה פשוטה שכשהיא תפסיק להרעיש הסיפור יגמר (בטח אכזבה גדולה לגלות שכל מה שסיפרו לו והוא הטיף למאמיניו מסתכמים בשטות אחת גמורה).

יש לי יכולת ביטוי די טובה ולפי נאומו האחרון של יוחנן, העניין מסתכם בכמה חירחורים וניפנוף ידיים.
יש לי תפיסה מהירה- עובדה שאני כבר מגיש מועמדות.
יש לי ראייה יחודית לגבי החיים- בכל אופן אני כבר 14 שנה רואה הכל באלכסון וזה יחודי מספיק.
בעברי לבשתי שמלות- טוב מדובר בחצאית סקוטית ובנסיבות לא ממש מחשידות.
יש לי זיקה לנצרות- גם אני חושב שהאיסור לאכול בשר וחלב הוא שטות גמורה.
אין לי בעיה לעבור לגור בחו"ל- הסתדרתי שנה שלמה בבלגיה ואני מאמין שאבא של קוקידו יכול ללמד אותי כמה משפטי מפתח באיטלקית.
יש לי שם מוזר- מי קורא לילד שלו יוחנן פאולוס... השני? מה נדפק לכם הראשון אז הולכים על אחד שלא מת אחרי חודש כהונה?
והסיבה החזקה ביותר היא כמובן: אף אחד לא מכיר אותי, אז אין ממה להתאכזב!

בקיצור לאיפה אני שולח קורות חיים?

חבצואל היבוסי,
אסלות סתומות זה עסק מחורבן!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אכן, חרא של עסק.
ואני תומך.
אפשר להדליק את העשן הירוק!
חבצואל לכס הפאפא!

אנונימי אמר/ה...

תראה מה עשית!
יוחנן קרא את זה והתפגר!
]:>

אנונימי אמר/ה...

אני בעד
שלח לי קו"ח ואני אעביר לקדוש
יש לי קשרים איתו

דייבפיש