26.6.2005

מונגהההההההה

זוכרים אותו? זה מהקטקטים? אח איזו דמות...
בקיצור ביום שישי האחרון ארגנו לאחיין החדש שלי מסיבת ברית. את החיתוכים והקיצוצים והתיקונים וכל מה שקשור בדם, עשו בבית ובשביל שגיסתי ואחי לא יאלצו לארח חצי מדינה (זה פחות או יותר כמות האנשים שההורים שלי מכירים) אצלם בבית, הם אירגנו מסיבונת ביום שישי. אחד במוזמנים מסתבר היה מונגההה.

למעשה הגיע אחיין שלו, יצור קטנטן הידוע יותר בכינויו Glider Possum, אבל בשבילי הוא תמיד יהיה מונגההה... איפה מונגההה אתם שואלים? גם אני שאלתי. לאחר שיטוט קצר ברשת והפעלת רשת סוכנים מברית המועצות, גילינו שמונגההה למעשה התדרדר לסמים. אחרי ההצלחה של הקטקטים הוא פשוט לא עמד בזה.

סיפורו העצוב של מונגההה מתחיל למעשה שבוע אחרי פרק הסיום. מונגההה נהנה אז מחשיפה תקשורתית מסיבית ביותר ויוצא בהצהרות, שמאוחר יותר התבררו ככוזבות, על כך שהוא מועמד לתפקיד ראשי בסרט של סטנלי קובריק Full Metal Jacket, מונגההה טען אז להגנתו כי לתסריט המקורי קראו בגלל Full Mental Nugget. מונגההה נתבע ע"י קובריק ולמעשה נושל בכל נכסיו. עד היום תוהים רבים מה היה לקובריק לעשות עם 3 טון אגוזי מלך, אבל לך תבין- קובריק.

בשלב זה למונגההה לא נשארו הרבה ברירות וההצעות היחידות אותן קיבל היו ליהוקים לסרטים כחולים. מונגההה לא היה הכוכב בסרטים אלה, אלא שימש ככפיל וגרביל פעלולים. יש האומרים כי אי שם באמצע שנות השמונים, מצא את עצמו בישבנו של פרדי מרקורי כחלק ממסע יחצנות לסרט Another One Bite The Ass. פרדי הכחיש כל קשר לסרט, אך בכל זאת נתגלו צילומים של בדיקות האיידס של מונגההה בערך באותה תקופה.

בשנים שבין 1989 ל- 1995 אין תיעוד לגבי הימצאו של מונגההה. יש הסוברים כי עזב לאיראן וניסה לשכנע את קאט סטיבנס להוציא תקליט נוסף, אך ישנן הוכחות כי הוא למעשה נכנס למוסד גמילה. עדויות של מספר מעריצות בתקופה שקדמה לשנים אלו, מספרות כי מונגההה התמכר חזק לטיפקס ואכן מספר צילומים בשנים אלו מעידים על שפמו הלבנבן, אשר לא אחת טען מונגההה כי חימצן!

כשיצא מונגההה ממוסד הגמילה ב- 30.6.1995 הקים את העמותה להצלת הפוסום גליידר שפועלת עד עצם היום הזה
Save our Squirrel Glider Possum. מונגההה אכן היה פעיל בעמותה, אך מספר העלמות מס הכניסוהו לכלא למספר שנים. בשנת 2001 השתחרר מונגההה מהכלא, תקופת ישיבתו בכלא הוארכה עקב תקיפת סוהר וניסיון בריחה כושל. עם שיחרורו יצא מונגההה בהצהרה שהוא רוצה להתחבר לאני הפנימי שלו, אך נדרס למוות בתאונת אופניים מצערת יום אחרי מסיבת העיתונאים.

אחיינו שהגיע לברית מסר כי על מצבתו חקוק המשפט האל מותי "מונגההה...".

חוץ מזה, היה להיט.

חבצואל היבוסי,
נאפו, יא נושך אצטרובלים!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בצער רב, נראה לי שאתה יורד מהפסים.
אתה פשוט דפוק בנאדם :)

חופשה ומיד...

קיסלר יניב אמר/ה...

לפחות תזדהה
שאני אדע למי לדפוק את הרכב?

אנונימי אמר/ה...

חחחחחח
מה לקחת? אני גם רוצה!
אחלה פוסט ידידי!