5.10.2005

דברים טובים

דבר ראשון אני אתחיל עם: שנה טובה!
שמתי לב שאני בד"כ כותב על דברים שמעצבנים אותי ומכיוון שאני לא רוצה שתחשבו, שאני איזה פסיכי שמקטר על כל שטות, החלטתי לכתוב כמה דברים טובים שנתקלתי בהם, מתחומים שאני בד"כ מדבר עליהם.

עבודה
מכיוון שמוקד מאוייש 24/7 (פרט ליום כיפור שמגיע תוך שבוע) החליטו להביא כריכים לתומכים שעושים פה משמרות בימי שישי-שבת וחגים. יאמר לזכותם, שהכריכים ממש טובים! הלחמים טובים, הירקות ושאר החומרים טובים וגם המגוון- כמה דוגמאות: חזה עוף במרינדה עם בצל מטוגן, בשרים מעושנים, חצילים וירקות... הכריכים מוכנים בשטראוס ובאמת עושים את העבודה.

שירות
קניתי לפני שבוע Disk On Key (DOK) של חברת SanDisk. בּוּבּה של מכשיר! מסידרת
Cruzer Titanium, עם 3 תוכנות שהגיעו חינם לסנכרון נתונים, גיבוי והצפנה. רק מה... איך לא, עם המזל שלי- תוכנת ההצפנה לא עובדת. קריזה חטפתי? תוך 3 שניות בערך. יצרתי קשר עם התמיכה של SanDisk (בכל אופן מכשיר יקר, כולל 5 שנות אחריות של היצרן) והם הנחו אותי לפרמט את המכשיר ולהתקין מחדש ועוד שלל ניסיונות התקנה... בשלב מסויים גילינו כי מדובר בבעיה נקודתית עם המחשב המהולל שלי ופתרון נמצא בהתקנת גירסה ישנה יותר לתוכנה- יאמר לזכותם של SanDisk- חזרו מהר מאוד וחקרו הכל לעומק.

דבר נוסף לגבי אותו DOK- את המכשיר רכשתי דרך
camera4less. הבטיחו אספקה תוך 7 ימי עסקים. בפועל המכשיר הגיע תוך שלשה ימי עסקים!!! אכן שירות מהיר. כשהתקשרתי לברר סטטוס הזמנה בשרות של החברה, ראיתי באתר כי ישנה התנצלות על זמני המתנה- אך בפועל המענה הוא תוך דקה.

אוכל
לפני מספר שבועות הגענו קוקידו, חברה שלה ואני למסעדה בשם
NG (אחד העם 6, נווה צדק, ת"א). כבר שנה אני מתכנן להיכנס למסעדה הזו ורק בכדי לזלול שם את האנטרקוט שלהם. חבר המליץ לי על המקום ומה שמעניין בכל הסיפור הוא המשקל של המנות.
אנטרקוט NG MAX- 800 גרם – 178 ₪!
מנה יקרה והחשש שלי היה, שאני אתאכזב. לא קל להכין נתח במשקל הזה ושגם יצא טוב ואם הוא יצא טוב- אני מוכן לשלם!
הזמנתי NG MAX וביקשתי אותו צלוי לרמת medium (מדובר בנתח גדול ורמת צלייה נמוכה מזה לא מומלץ במיוחד). חיכינו וחיכינו ולבסוף הגיעה המנה! 800 גרם, על צלחת עץ בתוספת... כוס אומו התוספת- מי אוכל תוספת?
ביס ראשון בנתח.... חשבתי שאני מתחיל לבכות! איזה תענוג.... עסיסי, טרי ועם טעם מעושן מעט... תענוווווווווווווווווווווווווווווווג!!!!!!!!!!!!!!!!
מומלץ בחום!
מנה מפוצצת, באיכות מעולה!
(אני אכלתי גם קינוח- כי אני לא יכול בלי!).

ועם כאלה דברים טובים, אני בטוח שגם השנה יהיה שמח!

חבצואל היבוסי,

קנידעלך גם בראש השנה!

עוד דבר אחד קטנטן:

רעיונות לסרטים ליום כיפור- יתקבלו בשמחה!

אין תגובות: