15.10.2005

סליחה?

יום כיפור עבר שוב פעם בהצלחה! הפעם בילינו את החג בחבצוליים, המושב החביב שבו אני גר עם קוקידו (למעשה 83% מתוחלת החיים שלי גרתי בו). הזמנו כמה חברים, שלא מהמושב, לבלות אצלנו את החג (כן, אצלנו החילוניים זה חג ואנחנו מבלים- ככה זה היה וככה זה יהיה) אבל לאנשים היו תוכניות... נו טוב. היחידה שקיבלה את ההצעה הייתה מלכה!

הסיפור מתחיל ערב קודם- יום שלישי. קוקידו ואני נסענו לטיב טעם לקנות כמה מטעמים לחג. היינו די ממוקדים ולכן הלכנו ישר לאטליז. לפנינו הייתה גברת חביבה שרכשה לה 4 נתחי אנטרקוט מופשרים (מיושנים ב- 0 מעלות) והייתה שמחה בחלקה. אני ניגשתי לדלפק מייד אחריה וביקשתי אנטרקוט טרי (לא רצינו לבשל אותם למחרת). לשמע הדברים הגברת החביבה נכנסה לדיסוננס רציני-
גברת: אה... רגע רגע, מה שאני קניתי לא טרי?
מוכרת: ...
גברת: אני לא מבינה, זה לא טוב? (מסתכלת עלי) וזה גם יותר יקר! זה לא טוב? (בוהה בהיסטריה במוכרת).
מוכרת: גברת, זה טוב זה טוב, זה פשוט משהו אחר. זה טרי.
רכשנו בסוף 5 נתחי סינטה טריים ואצנו לדרכנו...

אספנו את מלכה מהעיר הגדולה ביום רביעי אחרי העבודה ונסענו לחבצוליים. התחלנו את ערב החג בארוחה מפסקת אצל אמא שלי. להלן תפריט הארוחה השנתית:
מרק עוף עם איטריות
נוקדלי (בצקניות הונגריות) עם פפריקש (עוף מבושל בפפריקה, גם כן הונגרי, איך לא?)
ליפתן (צריכים קינוח)
הזלילה הייתה ממוקדת- 20 דקות הכל זלוּל!

עברנו למעוננו אשר ממש ממול... הצעתי למלכה נירגול של לפנות ערב במרפסת ונענתי בחיוב, קוקידו הביעה התנגדות סמלית ופרשה לנמנם בסלון. בשלב מסויים הגיעו נורית וג'יבס לבושים בהידור בדרכם לבית הכנסת (או שמא הם חזרו... אני כבר לא זוכר, ככה זה בגילי...). אני חייב לעצור כאן בכדי לציין עובדה חשובה:

נורית וג'יבס מתחתנים בסוף השנה (אשכרה סוף השנה 28.12) והם נכנסו לדיאטה רצינית. רופא המשפחה אמר להם לא לאכול כלום ואם הם רעבים אז איזה דנונה. בקיצור האנשים אוכלים רק דברים בריאים וגם זה לא יותר מידי. מה שרציתי להגיד זה שהם נראים היום מצויין! יחד הם הורידו כמעט 40 ק"ג וזה בהחלט נתון להערכה- כל הכבוד אנשים תמשיכו ככה!
מוסר השכל- מי שרוצה להרזות- שיתחתן! (האחריות פגה יום אחרי כמובן).

נמשיך בענייננו...
קוקידו התארגנה מייד והביאה רמי קוב- כמה שאני שונא את המשחק המעצבן הזה!!! שיעמום!!! הארבעה פשוט התיישבו ושיחקו רמי... התייבשתי לחלוטין, אפילו לא שמו לב שהתיישבתי על המחשב והתחלתי להפיץ פורנו (יום כיפור יום כיפור אבל מישהו צריך להמשיך את המסורת). בשעה 22 בערך ליגת הרמי נגמרה וכולם פרשו לביתם. מלכה, קוקידו ואני התיישבנו לאכול איזה משהו קטנטן וראינו סרט של רוב שניידר (אליל)
The Hot Chick- 15 דקות לפני תום הסרט הבנות נרדמו. לאחר תום הסרט, כל הניסיונות שלי להעיר את קוקידו נכשלו- האישה פשוט לא רוצה לעבור למיטה!? ועוד מתעצבנת עלי שאני מציע. אז השארתי אותה על הספה ואת מלכה על הספה הקטנה יותר והלכתי לישון!

למחרת בבוקר התעוררתי שקוקידו לצידי (כן היא התעוררה בשלב מסויים). לפני הצהריים עוד הספקתי לראות סרט
The Life Aquatic שהיה חביב למדי ואז ניגשנו לעניין המרכזי: אוכל!
הבנות הכינו רוטב לבשר ותפו"א ובטטות אפויות ברוזמרין ואני שלפתי גרילר חשמלי וצליתי את הבשר. למה גרילר חשמלי? ככה! אמנם חילוני אבל מתחשב בשכנים! הסינטה יצאו מצויין! התענגנו לנו על האוכל ובדיוק כשסיימנו הגיעו נורית וג'יבס, שוב לבושים בהידור- הולכים לשמוע את תקיעת השופר מאוחר יותר. החבר'ה אשכרה צמו!!!

נורית, מורה לחינוך מיוחד, הביאה איתה
TAKI וכולנו (מוגבלים בשכלנו אך מכושלים בנפשנו) שיחקנו! שכחתי כמה המשחק הזה טוב- יש טקטיקה, יש מהפכים, יש תחרות, יש מנצחים ויש מפסידים!
כשסיימנו עם ה- TAKI כולם הלכו לשמוע את הרב של חבצוליים יורק לתוך קרן ולהתפלל חזק חזק... אני נשארתי בבית- מישהו צריך לשמור על תעבורת הפורנו פעילה לא?

אחרי שהקפצנו את מלכה לתחנת אוטובוס, התיישבתי לי לראות את הסרט
I heart Hackabees שאני חייב לציין היה משעשע ומתאים בדיוק ליום כיפור- קוקידו נרדמה תוך 3.5 דקות וטענה מתוך שינה שזה סרט דבילי ונוראי כאחד- אני דווקא נהנתי!

חבצואל היבוסי,
מצחין מבצל וטוב לו!

אין תגובות: