1.10.2005

א' תשרי הנה בא...

או שכבר בעצם עבר?
הייתה לי יומולדת ביום ראשון 25.9 ולא היה אזכור לזה בבלוג... חוסר זמן? הזנחה? עצירות? או אולי כולם.... ? אז חגגתי יומולדת 29 ביום ראשון האחרון, אמנם לא כמו בשנה שעברה (
חלק א, חלק ב), אבל היה פשוט מצויין גם הפעם, רק שאין לי כח ממש לכתוב על זה!

בכל אופן ביום שבת (שעבר) קוקידו אירגנה לנו כרטיסים להופעה חיה של אהוד בנאי באמפי ווהאל. וואלה היהודי הזה יודע לתת מופע... תענוג של ממש. עצם העובדה שהייתי עם גב תפוס (כן, התכופפתי לחבר מקרן בעבודה ונתפס לי הגב לכמעט שבוע) לא הצליחה אפילו בטיפה לפגום בהנאה מההופעה הזו. אהוד שר שירים בכל התקליטים ואפילו ההדרן המקוצר (אולי הוא הלך להגיד סליחות) היה משעשע במיוחד. אחלה מתנה- תודה לאישה!

חדש בבלוג * חדש בבלוג * חדש בבלוג
בטח כולכם כבר ראיתם את המונה הקטנטן שיש לי בתחתית הבלוג. המונה הקטנטן הזה מאפשר לי לראות מתי נכנסו, לאיזה דף נכנסו, כמה זמן קראו, באיזה דפדפן השתמשו ועוד מיני ירקות. כל אלה לא ממש מעניינים אף אחד (חוץ ממני כמובן) אבל מה שכן מעניין זה מה אנשים חיפשו והגיעו לבלוג!!!
לדוגמא מסתבר שמישהו חיפש בוואלה את המילה "
סופרנוס" והגיע לבלוג.
אז אני מוסיף בצד קרדיט למילים שעשו את הבלוג הזה למפורסם!

ועכשיו לידיעה לא מרעישה: היה לי הרבה חרא לכתוב על מישהו שהביא לי את הקריזה בעבודה, אבל החלטתי לא לפרסם. העכברוש הזה פשוט לא שווה את העצבים שלי!

חבצואל היבוסי,
יש לי גיגה בכיס ואני מאושר!

אין תגובות: