20.12.2005

מישהו ראה את השלט?

אני אפתח ואומר, שאמא שלי היא אחלה אמא. אמנם, יש בעיות כמו כל אמא אבל לא הייתי מחליף אותה. עכשיו אחרי החנופה אפשר להתחיל עם הקטעים שלשמם, אני מאמין, אתם קוראים את הבלוג הזה (אם בכלל מישהו טורח כמובן)...

לאמא שלי יש כישרון מיוחד לשכוח חפצים. היא מאבדת את המשקפיים שלה כל שני וחמישי ואין מה לדבר על המפתחות של הרכב (מה שהכי מעצבן את אבא שלי)- הכישרון הזה גרם לה לשכוח ביום שישי האחרון את התיק שלה אצל ההורים של קוקידו (כן, המשימה הזו הושלמה בהצלחה).

עד כאן, הכל נראה נורמאלי לחלוטין, אבל לפעמים היא שוכחת חפץ אחד ולוקחת אחר במקום, כמו למשל לפני מספר שבועות היא הגיעה לבקר את קוקידו. הן ישבו להן ופטפטו וכשאמא שלי הלכה, קוקידו רצתה לראות טלויזיה, רק שהשלט נעלם??? אחרי שתי דקות אמא שלי חזרה עם השלט והמירה אותו בטלפון הנייד שלה!

טוב נו זה גם קורה. רק שלפני שבוע אמא שלי הלכה לעשות בייביסיטר על האחיינים שלי, כשאחי וגיסתי חזרו וכשאמא שלי הייתה כבר בדרך החוצה, אח שלי שם לב שהיא יוצאת עם השלט של הטלויזיה- הפעם הטלפון היה בתיק!!!

אני חשבתי שיש פה עניין קשה של קלפטומניות שלטים חמורה, אבל המקרה, שקרה היום, הבהיר לי שלמעשה מדובר בגנים של המשפחה! אמא שלי נסעה היום לסידורים. בשלב מסויים היא החליטה להכניס את הנייד לדיבורית ברכב ורק אז גילתה שהיא לקחה את.. כן כן... ניחשתם נכונה- השלט! במקום הטלפון הנייד שנשאר יתום בבית.

בקיצור- עוד מקרה קשה של השתלטות המסך על חיינו...

*** חדשות *** חדשות *** חדשות ***
אמנם לא כתבתי על זה פה, אבל לאחרונה חיפשתי עבודה והמשימה לא קלה... אבל היום חתמתי על חוזה עם חברת תוכנה קטנטנה (בדיחה פרטית עם הטבעוני) ברעננה! אני לא אכנס לעניין הכספי, אבל אני אציין שברגע שפגשתי את מכונת הקפה שם- החלטתי שלא משנה כמה נותנים לי- אני חותם!!! אז באמצע החודש הבא אני עוזב את החברה- עכשיו צריך להתחיל לנסח מכתב פרידה (שאני אשבור מסורת?!) ולהגיד לאמא להכין עוגה לחבר'ה.

בקיצור- עוד פוסט הסתיים בהצלחה!

חבצואל היבוסי,
השמיים ורודים והצִפּרים מצייצות.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תמיד היית מסורתי
מזל טוב!

קיסלר יניב אמר/ה...

כן בטח :)
אבל למה לא כתבת מי את/ה ?

אנונימי אמר/ה...

רעננה? נהדר, תהיה קרוב :)
ולעזוב את החברה המעפנה הזאת, זו מצווה!!!!

אז נאמר שהחיינו ומזל טוב!!!!!!

יפעתי.

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה
אבל אני עוזב ברוח טובה :)

אנונימי אמר/ה...

מצטרף לברכות. אכן מצווה לעזוב את החברה הזאת... אני יודע שכשאני עברתי לחברה קטנה ברעננה, החיים השתפרו ללא היכר... :)
תפרוס כנפיים, אתה לא תתחרט,
אני בטוח....

אנונימי אמר/ה...

דרך אגב,
גם אני עזבתי ברוח טובה,
וכדי שלא תגיד שאני לא מזדהה,

ההוביט החביב עליך :)

קיסלר יניב אמר/ה...

בקצב מעבר הזה לרעננה, החברה עוד תקנה פה בניין (או במקרה שלך- חור)

אנונימי אמר/ה...

המון בהצלחה!!