30.12.2005

סיכום 2005, הרגעים הגדולים...

כמו בכל עיתון, ערוץ טלוויזיה וסתם בלוגים של אנשים משועממים שחושבים שהחיים שלהם שווים תיעוד... גם הפעם אני אסכם את השנה החולפת, אז נתחיל- הרגעים הגדולים של 2005:

16.1- טעות בזיהוי מובילה אותנו לארוחה מבישה ברודיזיו ברזיל- המסעדה הברזילאית הכי גרועה במזרח התיכון.

20.2- גולום טוען שאני לא מערכתי... אני טוען שגולום שונא אותי- לפני מספר שבועות בשיחה שלי עם ארנולד מסתבר שאני צודק! מסקנה- גולום בן זונה!

25.3- קוקידו ואני עוברים דירה למקום הולדתי- חבצוליים. אנחנו עדיין פה ושמחים בחלקנו.

27.3- אני מתחיל תפקיד חדש (שאין לאף אחד מושג מהו בדיוק, גם לי לא, עד היום בעצם) במוקד.

2.4- יוחנן פאולוס השני נפטר. אני מציע מועמדות לתפקיד האפיפיור היבוסי הראשון. אני לא זוכה בתפקיד- כנראה כי אני לא מערכתי.

6.4- מתברר לי שאני לא איש חיל האוויר יותר. צה"ל החליט להעביר אותי ליחידה כלשהי ליד חבצוליים.

10.4- סקאל "הקרב הגדול" הסיפור שלי נגד סקאל מתחיל. בעקבות עיקוב באספקת מוצר שקניתי, אני נכנס ראש בראש בשרות הלקוחות של סקאל. אני מגיע עד גברת חניתה פטר (מנהל שרות הלקוחות בסקאל) ושואל אותה אם היא רוצה טרנזיסטור. (כל קטעי סקאל- 10.4 , 15.4 , 18.4 , 22.4 , 26.4).

19.5- חטפתי קריזה על העונה הרביעית של 24- העונה החמישית מתחילה באמצע ינואר וכן אני אראה גם אותה.

30.5- (אך למעשה 25.5) יומולדת שנה לי ולקוקידו- חגגנו בדונה רוסה בעין הוד.

10.6- דיגיטל שיטי של מיקרוסופט- אחד מהאירועים המטומטמים יותר של השנה.

26.6- מונגהההההה... שיחה במסנג'ר עם Mack הופכת לפוסט המטומטם ביותר אי פעם- אני אהבתי.

2.7- מסיבת הפתעה לטוסטר!!!

28.7- יומולדת 26 לקוקידו. אני מארגן לה הפתעה ואנחנו טסים לחופשה ברודוס.

29.7- אני מציע לקוקידו נישואים, אי שם ברודוס (הכל מתוכנן מראש כמובן). קוקידו מגיבה להצעה במילים אלו ממש "נשיקה רצינית תקבל במלון. בוא נלך מכאן, חם לי!" מאוחר יותר התברר לי שהיא התכוונה למעשה להגיד- כן. (הסיפור תועד בתאריכים- 12.8 , 3.9 , 16.9).

3.8- סיכום חודש יולי- בו הייתי מועמד לתפקיד חדש אך הכל נופל כי הם היו קמצנים. שימותו!

16.8- תחילת החיפושים לגן אירועים.

18.8- אני עובר לעבוד תחת ארנולד...

24.9- קוקידו לוקחת אותי להופעה של אהוד בנאי- מתנה ליומולדת!!!

25.9- אני בן 29...

1.10- הוספתי מונה לבלוג- עד עתה נכנסו 1387 איש... למה? אין לי מושג.

6.11- סיכום טיול לצפון עם צביה וחזי... כשמעלינו שפעת העופות.

21.11- עיצוב חדש לבלוג.

1.12- יקותיאל מתחתן.

2.12- אני חוטף קריזה על תחרות השרות, שהחברה שאני עובד בה משתתפת. לסיכום קצרצר- הכל שקרים אל תאמינו לאף אחד... אה כן, זכינו!

20.12- אני חותם במקום עבודה חדש!!! אני מתחיל באמצע ינואר- בינתיים הזמינו אותי למסיבה של החברה ושלחו לי פרחים... תענוג!

28.12- נורית וג'יבס מתחתנים (תאמינו או לא אבל גם אתמול 29.12 היינו בחתונה).

אחלה שנה הייתה לא?

חבצואל היבוסי,
שלא ניקה את האוטו השנה!

אין תגובות: