5.10.2006

היבוסים כובשים את עולם

זוכרים שהתחתנתי? אם לא- אתם יכולים להזכר כאן.
לאלה שזוכרים- מחר אני יוצא לירח דבש.

התכנון התחיל אי שם לפני החתונה- החלטנו שלירח דבש נצא רק בחגים מכיוון שקוקידו לומדת. התלבטנו רבות על יעד אפשרי: אוסטרליה וניו- זילנד או תאילנד. מכיוון ששלושה שבועות לא מספיקים לאוסטרליה ומכיוון שקוקידו ממש לא מוכנה לנסוע לתאילנד (אחרי הסיפורים של נולי על יתושי ענק שמעוורים אנשים) מצאנו את עצמנו עם זמן ובלי כיוון.

יום אחד ג'אז הגיע לביקור (מה שהיה נחמד לכשעצמו) ונתנה לנו רעיון גאוני- קוסטה ריקה! אחוזי התלהבות התחלנו לתכנן! נטוס לשבועיים לקוסטה ריקה, קצת בטן גב וטיולים ואז שבוע בניו- יורק. עד כאן הכל טוב.

אי שם ביולי, נרשמתי ללימודים בג'ון ברייס (Master DBA) ואז נוצרה בעיה חדשה- צריך לצמצם את החופשה לשבועיים, כדי שאני לא אפסיד לימודים (הילד המוכשר). בקיצור שוב נתקענו עם זמן ובלי יעד, אבל הבעיה נפתרה במהרה והחלטנו לנסוע לשבועיים לצפון מזרח ארה"ב וניו יורק!

אִמאדוּ אמרה לנו שאנחנו מוזמנים לנצל את הכוכבים שלה אם אנחנו רוצים- ובאמת תמורת 1500 כוכבים (לכל אחד) זכינו בכרטיסי טיסה חינם לארה"ב !!!

טוב, התחלתי לשעמם פה את עצמי עם הסיפור...

מחר, יום שישי, בשעה 04:45 אנחנו ממריאים לנו בטיסת אל-על לניו יורק ויוצאים לטיול בניו אינגלנד, שיסתיים בניו יורק לחמישה ימים נוספים! סה"כ שבועיים של תענוג! מלא בטיולים, אוכל, צחוקים, שיגועים, הפתעות ומתנות ואוכל! (הבטחתי לקוקידו שאני עושה בדיקות דם שאנחנו חוזרים).

אז בשבועיים הקרובים אני לא יעדכן את הבלוג וכל מי שחי בסביבתי (פרט לקוקידו) יכול להעלות את הטמפרטורה קצת ומי שרוצה חופשה בכפר- יש בית פנוי!

אני גם אשמח לטיפים והמלצות לגבי בוסטון, סביבת ניו אינגלנד בכלל וניו יורק.

חבצואל היבוסי,
כובש את העולם!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חבצואל וקוקידו ,
א. אני מקנא
ב. אין כזה דבר את חייב לעדכן את הבלוג.
ג. תעשו חיים.
ד.אין כזה דבר את חייב לעדכן את הבלוג.
ה.אין כזה דבר את חייב לעדכן את הבלוג.
ו. אין כזה דבר את חייב לעדכן את הבלוג.

אנונימי אמר/ה...

מי שומר על מושי
פשוט הפקרות