6.3.2007

יותר טובים מהסקוטים

באופן מופלא ביותר הצלחתי להתעורר מהצפצוף האומלל של הטלפון שקיבלתי, אבל קמתי ובשעה 07:00 התייצבתי לי בחדר האוכל במלון Parkhouse שבו אני מתאכסן. אחרי קערת קורנפלקס וחלב הזמנתי את ארוחת הבוקר האירית המסורתית (אני בחור שומר מסורת)- ביצת עין, בלאק פודינג (לעצלנים- קציצת דם, בד"כ כבש או בקר), וואייט פודינג (לעצלנים- קציצת דגנים), 2 נקניקיות, 2 חתיכות בייקון וחצי עגבניה והכל מטוגן כהלכה כמובן (מסורתי או לא?) אני הולך לחזור ממש רזה הביתה!

מסתבר שלהגיע לעבודה מהמלון לוקח 15 דקות, אז הגעתי קצת לפני כולם ולאחר הכרות קצרה התמקמתי לי והפעלתי את המחשב. עוד לפני שהספקתי בכלל למצמץ, ליסה (שם לא בדוי) אומרת לי "בוא הולכים לאכול ארוחת בוקר ולשתות קפה" במבטא אירי קל. כשהתחלנו לרדת במדרגות ראיתי כבר את כל הצוות יושב למטה וזולל! החיים הטובים! אחרי שכולם סיימו חזרנו לעבוד, אהה סליחה, התחלנו לעבוד.

צהריים זה גם עסק נחמד, אמנם המבחר די עלוב יחסית לארוחה של שולץ, אבל הקינוחים חלביים, אז פעם ראשונה בתולדות חיי בחברה, אכלתי קינוח! והוא היה טעים (עוגת תפוחים חמה עם פודינג כרמל... תענוג). המקום עצמו, דרך אגב, לא ממוזג- זה מבנה אקולוגי והחימום והקירור מגיע מתעלות מחוץ לבניין, מה שלטענת המקומיים גורם למצב מאוד לא נוח של קור בחורף וחום בקיץ ואז הכניס אותם קצת להלם שכולם ירדו לאכול עם סוודרים ואני עם טי שירט!

ככה המשיך לו היום בעצלתיים... אני חושב שלא פתרתי כל כך הרבה קריאות ביום אחד מאז שהצטרפתי לצוות הנוכחי, אבל סביר להניח שגם זה יגמר בעוד שבוע...

הערב החלטתי לגוון אז הלכתי לאותו פאב An Pucan- מפתיע! מסתבר שיש שם מוסיקה חיה כל ערב, אז מה רע? ההמבורגר- אמנם היה שמנמוֹן ועם כל תוספת אפשרית (פטריות, גבינה שוויצרית ובייקון) אבל היה יבש, אבל עדיין ירד יופי עם פינט של גינס!

חבצואל היבוסי,
החיים הטובים...

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יפה לך..

קיסלר יניב אמר/ה...

מה יפה לי? פזור?

אנונימי אמר/ה...

קרמל. לא כרמל.

קיסלר יניב אמר/ה...

קורה טועים!
חוץ מזה היה טעים :)

אנונימי אמר/ה...

הפודינג הלבן נשמע ממש כמו הקישקע שלנו מהטשולנט/חמין

קיסלר יניב אמר/ה...

אפילו לא דומה