25.6.2007

רפואה פרטית

ביומיים האחרונים אני סובל מכאבים חזקים מאוד בכתף ובצוואר, מה שגורם לי להתעורר מוקדם בבוקר ולסבול לי בשקט עד שהכאב ירגע. היום זה לא קרה- הכאב אמנם חזר אבל לא נרגע וכך אחרי שעתיים בעבודה הבנתי שזה לא ילך ונסעתי הביתה לראות רופא.

לרופא המשפחה בחבצוליים יש נטיה לנהל שיחות חולין עם כל מטופל ולכן תמיד כל התורים נדחים להם ב 15-30 דקות (במקרה הטוב) ולכן החלטתי להתחכם והבאתי איתי ספר קריאה. כמובן שעם המזל שלי, נכנסתי בזמן- אמנם מפתיע אבל יותר מפתיע היה הלך הדברים:

הדלת נפתחת, המטופל הקודם יוצא ואני קם להכנס
ד"ר: או אותך אני צריך!
אני: תשמע, אני חושב שהתבלבלת, אני באתי לראות אותך!

מסתבר שרופאים פשוט לא מסתדרים עם מחשבים, זה לא רק אבא של קוקי, אלא מדובר בתופעה גלובלית. עוד בטרם הטיפול מצאתי את עצמי, מסביר לד"ר איך מפעילים את "המענה האוטומטי כשאני לא כאן" (לדבריו) באוטלוק, איך מוסיפים אנשי קשר ואיך שולחים דואר לנמענים מוסתרים- או בקיצור הדרכת דואר מזורזת. מסתבר שכמה דקות לפני, ניסו ב help desk של הכללית להסביר לו, אבל זה לא ממש הלך.

בתום כל ההסברים קיבלתי חוות דעת רפואית, השלכות הטיפול בקנאביס אצל חולי סרטן ותרופה חדשה נגד השמנה שחוסמת את פעילות החומר הפעיל במריחואנה.

יום מעשיר! מת על הרופא הזה!!!

חבצואל היבוסי,
לא משחק כדורסל השבוע.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

נשמח לקרוא עוד מאמר לגביי המריחואנה... :)
תרגיש טוב!