29.9.2007

איפה איפה איפה...

בשביל לא לשבור מסורת הבאתי ביום שלישי האחרון שתי עוגות תוצרת בית (אמא וסבתא) לעבודה, הרי לא כל יום אני בן 31 נכון? בהחלט נכון! אז שתי עוגות הגיעו בהזמנה מיוחדת וחוסלו תוך דקות ע"י המון רעב של אנשים, שאפילו את חלקם הכרתי כשהם באו לזלול, אבל גם זו שיטה להכיר אנשים.

הפעם החלטתי שאני לא רוצה שום דבר מיוחד ורק לבלות קצת עם אשתי, אז יצאנו לנו לארוחת טעימות באמורה מיו- הארוחה התחילה עם פוקצ'ה ואנטיפסטי, המשיכה לפיצה דקה (4 גבינות), משם ישר לשתי מנות פסטה ציו לאנדרו (חונק כמרים בשמנת, קוביות בטטה ופרמזן) + ציה ג'ודיטה (שהוחלף לרביולי במילוי תרד במקום פטוצ'ינה ברוטב עגבניות, תרד וגבינת מסקרפונה בעצת המלצרית), אז זללנו מהר טליאטה די מנזו (פרוסות סינטה בקר על צלחת לוהטת) + מנזוני (נתחי פילה בקר מעוטרים בשקדים ועוד דברים טעימים) וכמובן שאי אפשר בלי הקינוחים (אלף עלים, נונו אלברטו ופנקוטה) והכל ב 120 ש"ח לסועד!!! מומלץ בחום, אנחנו התפוצצנו לחלוטין (האמת שאני אכלתי את הרוב... כמובן).

בקיצור אחלה יומולדת, שנמשכה לה גם יומיים מאוחר יותר בהקרבת קורבן חי (או בקיצור סטייק) ומדמם! היה טעים!

ועכשיו למשהו שונה לגמרי:
מישהו ביקש ממני לסדר את נושא ה snapshots, אז הנושא תוקן ומעכשיו הם יעבדו רק ע"י אייקון קטנטן ליד הקישור. אני רק מבקש שהמגיבים יזדהו לפחות בצורה כזו שאני אוכל לזהות אותם ולידע אותם לגבי תיקונים או בעצם לדעת למי לשלוח את החשבון...

ואיך אפשר בלי שיר:

חבצואל היבוסי,
אכילה היא בעצם ספורט!

תוצאות הסקר "מה אתה עושה פה?"
50% מעריצים את הכותב (תודה תודה)...
30% הכותב הכריח.
20% לא ברור.
ואתם מוזמנים להשתתף בסקר החדש, שיפתור סוגיה חשובה אחת ולתמיד...

2 תגובות:

piggythrower אמר/ה...

אני פה, משמע אני קורא

קיסלר יניב אמר/ה...

אני פה משמע אני כותב