10.2.2008

איפה מוטי בננה

שעה וחצי מעכשיו יפת, נהג המונית הכי נחמד ואינטיליגנטי במדינה, מגיע לאסוף אותי לעוד נסיעה לגיברלטר. קראנצ' המליץ על יפת עוד כשעבדנו יחד ומאז... לא נוסע עם אף מונית אחרת (וגם קוקידו לא).

הנסיעה הפעם היא לשבוע כי שמוליק ואני לא הסכמנו לטוס עם איבריה אחרי שבכל טיסה איתם המזוודות מגיעות כמה שעות אחריך. בכל אופן אנחנו נוחתים בציריך (אההה מוטי... בגלל זה מוטי...) וממשיכים למלגה וגיברלטר.

אני כותב את כל זה רק בכדי שתדעו למה אני לא פה כותב ולמה כל מי שמכיר את קוקידו יכול (צריך) להתקשר ולשאול לשלומה.

מבטיח להמשיך לזיין בשכל כשאני אחזור. כל מי שברשימת תפוצת המיילים שלי- שיפנה מקום בסביבות יום שבת.

ועוד דבר אחד קטנטן- הבלוג עבר את ה 5000 כניסות (מאז שהוכנס המונה... שזה קרה לפני... וואלה לא זוכר, נראה לי שנתיים אולי שלוש).

חבצואל היבוסי,
שלא יגמור כמו מוטי בננה בציריך.

אין תגובות: