15.4.2008

משטרת ישראל צועדת למחר

מה יותר מרגיז מניסיון של אשתך לתלוש לך שיערת גבה סוררת?
שאדון שוטר יתקשר אליך בבוקר!

 

יום שישי בבוקר, הטלפון מצלצל, מספר חסוי. בהתחלה חשבתי שזה אבא של קוקידו אז הייתי נחמד ועניתי:

אני: ההההלו? (מתעורר)
אבא של קוקי: שלום, אפשר לדבר עם חבצואל?
אני: מדבר, מי זה?
כבר לא אבא של קוקי: מדבר חגי בוחן תנועה ממשטרת התנועה ירקון.
אני: (!)
חגי: אתה צריך להגיע למסור עדות על תאונה שהייתה לך במאי 2007.
אני: אבל מסרתי עדות בכפר סבא. (זוכרים?)
חגי: אתה צריך למסור עדות פה.
אני: למה? ביררתי עם המפקד אצלכם והוא שלח אותי לכפר ס...
חגי: זה לא משנה, אתה צריך למסור עדות.
אני: אבל מסרתי כב...
חגי: תקשיב, אין שום דבר חוץ מההצהרה שלך בכתב.
אני: נכון, כתבתי אותה בכפר סבא.
חגי: טוב.
אני: אז למה אני צריך למסור עדות בדיוק?
חגי: כי אולי תהיה תביעה.
אני: אני לא תובע אף אחד.הרי נכנסו בי מאחור. (נשמע רע).
חגי: יש עוד דרכים להביא אותך לפה. (התחיל עם האיומים).
אני: בדקת בכלל בכפר סב...
חגי: זה לא משנה.
אני: תקשיב- תבדוק בכפר סבא ותדבר איתי. (ניתוק).

קמתי בעצבים ובכוונה לברר בכפר סבא- מה קרה לעדות שלי (שנכתבה כמובן בכתב יד ע"י בוחן מנומנם).

היום, אחרי ניסיונות כושלים (פשוט לא עונים) להשיג מישהו במשטרת התנועה מרחב שרון (כפר סבא), ענתה לי איזו פריחולה (מצטער, אבל היא הייתה פריחולה). שאלה אותי מתי מסרתי עדות- אמרתי לה שלפני יותר מחצי שנה וישר קיבלתי תשובה הולמת של "אז אין לי איך לבדוק".

אני: תגידי- לא הזנתם את זה למחשב או משהו? (פריחול)
פריחולה: לא. זה נשלח ככה למרחב ירקון.

פאר של טכנולוגיה!

חבצואל היבוסי,
לובש ת'חליפה של האיומים.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

פרצופה של המדינה...
קרה גם לשייגעץ - משאית נכנסה בו מהצד .... שפשפה לו את הצורה וברחה. הלך הבחור למרחב ירקון, הגיש תלונה.. (בכתב יד..איך לא) וכששאל את נציגת הפריחולות מת"א מה הולך לקרות עם זה, אמרה לו, במבטא שיכון ז', ובלי בושה - כלום כפרה!

נולי.