28.4.2008

פרסומות בהקיץ

אנחנו אמנם לא מחוברים לכבלים או YES, אבל יש לנו אנטנה! כזו שתקועה מעל הטלויזיה בכל מיני זויות ולא משנה מה תעשה, הקליטה הכי טובה תהיה רק כשאתה מחזיק את האנטנה ביד (ואני מתכוון לאנטנה ולא לשום דבר אחר). לכן, חזרנו לימי שלושת הערוצים: ערוץ 1, ערוץ 2 והמידל איסט (שסביר להניח קולטים אבל לא ממש ניסינו)- שלושתם, כיאה למדינה עתירת מים, מעוטרים בשלג! ומכיוון שבערוץ 1 אין יותר מידי מה לראות (פרט לשרי רז בשלג), כשאנחנו רואים משהו שלא הורד מהאינטרנט, זה סביר להניח ישודר בערוץ 2- מה שאומר שיש פרסומות.

ממש עכשיו היה מקבץ פרסומות שפשוט זרק אותי לעולמות בהם מזמן לא ביקרתי. חשוב לציין שבזמן הפרסומות הווליום יורד פלאים וזה מה שהבנתי מהן:

פרסומות ראשונה:
קום המדינה, הזקן מכריז בזאת וכולם שמחים, אום רשרש, הכותל, הכל בשחור לבן מגורען, איזה פאר, איזו עוצמה, כמה אושר... עוברים לתמונת צבע ולפתע בית צץ מתוך הערפל... ואז אני מגלה- שגדי סוקניק יצא מהארון והתחתן עם צב!

פרסומת שניה:
שליח פיצה בדלת של עדי אשכנזי (בעעעעע...) היא חוטפת לו את הפיצה והשאירה אותו עם ה...(אנטנה?) ביד. היא מדברת על משהו ובינתיים צוברת חביות של דלק.. ובלוני גז בכל מקום ואז!!! הכל מתפוצץ... איזה אושר!!! הסיוט נגמר... לא צריך לראות את הגמדה על אקסטה הזו יותר!!! לאאאאאאאאא.... היא שרדה את הפיצוץ! שימותו כל הפרסומאים.

עכשיו מגיע תורם של תשדירי החסות ופרומואים ופה העסק נהיה הזוי. שמתי לב שכל הפרומואים לחגיגות ה- 60 למדינה הם בעלי מוטיב אחד ברור- הספד!
שיר השישים!
ספר השישים!
ציפור השישים!
הלו? מה אחר כך? זהו?! נגמר. עכשיו אנחנו מסכמים הכל, ככה מהר מהר לפני שהיא מתה, נארגן איזה חיים שכאלה, נביא את כל החברים, נכרוך בספר ונקנח בפסוקו של יום.

חבצואל היבוסי,
מקווה להשאר פה קצת יותר.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למה אתה לא עושה כמוני ? 1350 ש"ח במזומן ויש לך צלחת על הגג לערוצים 1+2+10+33+כנסת. שווה ביותר כולל התקנה + דרושות

קיסלר יניב אמר/ה...

אני לא עושה את זה כי:
1. אני בדירה שכורה.
2. אני בונה בית.
3. מצפה לילדה.
4. למה לשלם 1350 ש"ח על ערוצים שאני גם ככה בקושי צופה בהם?
5. אתה לא עונה לטלפונים לאחרונה- התקשרתי 3 פעמים.
6. אני אוכל היום ב NG
7. אכלתי אכלה באקלווה עכשיו.
8. אני חוזר לעבוד...

אנונימי אמר/ה...

הפרסומת של אל-על מאוסה במיוחד...

אני שוקל לבטל את ה-yes גם... לא חושב שאני אעמוד בזה, מצד שני: המחיר... 200 ש"ח/חודש לטלוויזיה...

קיסלר יניב אמר/ה...

אני חושב שאתה תסתדר עם ההורדות :)

אנונימי אמר/ה...

בתגובה לתגובה המתחמקת שלך...

1)גם אני
2) גם אני
3) יש לי כבר 3 וזה לא הפריע לי מעולם. כנראה שאני פשוט מרוויח פי 12 ממך.
4) אני לעומת זאת לא צופה בשאר הערוצים אלא רק באלה בקושי.
5) תנסה להתקשר ממספר מזוהה - אז אני אענה.
6) אני אכלתי באנג'לינה בהוד השרון בשבוע שעבר. סטייקים מצויינים.
7) את הבקלאווה תדחף אתה יודע לאיפה. לי הן כבר יצאו מכל החורים.
8) בעניין העבודה - התפרסמה עליכם כתבה בדה-מרקר של היום (מהדורת הנייר) אבל מה כולם מתלוננים אצלכם שאין עוגיות. איזה בכיינים בהייטק. PS בכל קומה ועדיין בוכים...
9)ורק כדי שלי יהיה יותר סעיפים משלך , כי אני גם משתין יותר רחוק... אתה לא תכיר את מה שקורה פה היום. כל החברה שלך עזבו מזמן...

עצבן