1.7.2008

Bitter Sweet

שני אלבומים.

זמר אחד.

זמרת אחת.

אחת עם הקול הכי צלול שיש.

אחד עם הקול הכי מגניב שיש.

סיגנונות שונים לחלוטין.

אבל עדיין עונים יחד להגדרה של Bitter Sweet (לפחות לדעתי).

רונה קינן ואסף אבידן (והמוג'וס Mojos) הוציאו אלבומים חדשים ואותם אני שומע בשבוע האחרון ונהנה מכל רגע! אז כמו שאני אוהב- במקום לזיין לכם את השכל, ניתן לכם להחליט לבד.

רונה קינן - עיניים זרות:

אסף אבידן והמוג'וס - Hangwoman:

במהירות הנכונה (יואב קוטנר על אסף אבידן מתוך אתר ערוץ 24).

חבצואל היבוסי,
כמה טוב שיש מה לשמוע.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רונה קינן פשוט מדהימה! אני יכול להקשיב לשירים שלה בלי סוף ואני ממש שמח שיש לי את שני האלבומים שלה. מה שכן, אני לא ממש בטוח שעיניים זרות הוא עדיין בגדר אלבום חדש (באופן יחסי).

נ.ב. אני לא מבין למה בלוגר מעוות לי את הניק באופן שיטתי... כל האותיות מלבד ה-o צריכות להיות גדולות.

אנונימי אמר/ה...

טוב, מסתבר שהוא מציג את הניק שלי באופן מעוות רק בתצוגה המקדימה :)