22.12.2008

ביקור רופא פמי פרימיום

לכל דבר יש פעם ראשונה ובימים האחרונים אני חווים את הנזלת הראשונה של פיצקי. השילוב של נזלת וילדה בת 4.5 חודשים הוא לא מלבב במיוחד, לא לילדה ולא להורים. היא לא ישנה טוב, היא לא אוכלת טוב ואנחנו איתה. היום, אחרי לילה מעניין, הכל נראה טוב, רק שאחרי שפיצקי זללה את ארוחת הערב היא החליטה להקיא אותה בקשת ומכיוון שהיא לא עושה את זה בד"כ (פעם ראשונה או לא?) ומכיוון שהערב יש קור ינשופים בחוץ (שזה לא קר במיוחד, אבל אף ינשוף שפוי לא יצא מהקן בלי סוודר) החלטנו להזמין ביקור רופא במזגרת הסדר הפוליסה שלי בעבודה.

הראל ביטוח הפנו אותי לפמי פרימיום ושם בישרו לי כי תוך שעתיים יגיע אלינו רופא. אחרי שעתיים הגיעה רופאה, שהייתי רושם את שמה, אבל מכיוון שאין לי כח ללכת לבדוק מי חתם על סיכום הביקור ומכיוון שהיא לא הציגה את עצמה, אין לי מושג מהו. אותה רופאה הייתה עסוקה מתחילת הביקור בהעברת ביקורת- בכניסה לבית "מה זה הכלב הזה?" כשהכלבה קשורה מאחורי הבית. "נורא קר פה" כן אני מחמם גם את המרפסת. "נורא חם פה" אם לאשתי לא חם אז זה בסדר. אחרי שהיא סיימה עם הסביבה היא פשוט תקעה בנו מבטים של "אתם מבזבזים לי את הזמן" "איך אתם לא יודעים לבדוק חום בטוסיק" ו-"מה זה הקול המעצבן הזה" כשפיצקי הבעיה את מורת רוחה מעצם העובדה שהערנו אותה ודחפנו לה מדחום לתחת.

כל הביקור היה חוויה נוראית, לנו ולפיצקי. היחיד שנהנה הוא הנהג וזה רק בגלל שהיו לו כמה דקות של שקט מהמפלצת אותה הוא נאלץ להסיע עד חבצוליים.

כן, אנחנו כנראה הורים לחוצים, אבל זה מה שהורים עושים, לא? אנחנו לא נזמין יותר רופא מפמי פרימיום.

חבצואל היבוסי,
מעריך יותר שעות שינה.

3 תגובות:

Yoda אמר/ה...

ססס אמק המשכתי את הביטוח הזה באופן פרטי ... עולה לי איזה 300 שקל, ואני רואה שלא שווה הרבה ...שולחים רופאים סוג ב'.
כנראה גם רופא שפוי לא יוצא בקור הזה!

אנונימי אמר/ה...

א. זה נשמע יותר טוב מהרופא שהיה אצלי פעם! (מביטוח ישיר)

ב. הכי חשוב זה המשאבת נזלת! זה גם שימושי וגם מגניב!

Unknown אמר/ה...

היפוכונד