20.4.2009

ממחר דיאטה 3

עוד שבוע של דיאטה עבר... כייף חיים. לפחות אני מסוגל לשבת על התחת בלי למות מכאבים וזאת הודות לתרופת קסמים בשם ארקוקסיה שהתחלתי לקבל לפני ערב פסח.

זכיתי במרשם בעקבות תחרות צילומי ישבן שערכתי בבוקר יום שלישי אחד, בניצוחו של אורטופד ממוצא רוסי חביב (האורטופד, אולי גם המוצא) שאחרי התבוננות מעמיקה (בתצלומים כמובן) החליט שלא מדובר בשבר וטחורים כבר הבנו שאין- אז מכיוון שאטופן כבר נוסה עלי, אפשר היה לעבור לארטילריה הכבדה. פרט לעובדה שהתרופה עלולה להעלות את הסיכון להתקף לב או שבץ... היא עובדת מצויין.

למי שמתעניין, אחרי 6 צילומי רנטגן של הישבן הורוד שלי באותו היום, אני יכול לאשר שאכן נראה להוא קצת זוהר בלילה (מדובר בחשד בלבד שלא נבדק בתנאי מעבדה ולא נוסה על בעלי חיים).

את הדיאטה אני עדיין ממשיך. מאוד קשה לי עם העובדה שמתוקים הם לא חלק מהתפריט העיקרי ושבצק ירד מהפרק (אלא אם כן זה מקמח מלא)- מבחינה קולינרית אני לא ממש עושה חיים- טוב האמת שבוע שעבר טחנתי סטייקים כמו משוגע! היה תענוג.

בלי קשר- זורק החזירונים, הידוע בכינויו טוסטר, החליט להזמין אותי להצטרף לשירות twitter (שירות microbloging). אני עדיין לא מצאתי את הערך המוסף בעניין, אבל... חלק מהשירות כולל בלוג תמונות ונראה לי שאני אנצל את השירות הזה דרך הסלולרי ונראה מה יהיה- כולם מוזמנים. יש גם קישור למעלה (חבצואל בקטנה).

חבצואל היבוסי,
ציף ציף מעל הרציף

5 תגובות:

עצבן אמר/ה...

גם אני עברתי את אותו המסלול בזמנו , ואחרי שקראתי בדף המצורף לקופסת הארקוקסיה את תופעות הלוואי האפשריות , חיפשתי קצת חומר באינטרנט על התרופה וחטפתי חום. לא נוגע בתרופה הזו גם לא בסטטוסקופ של רופאים. נשארתי עם האטופן. שם לפחות אתה יודע ממה אתה מת. אני במקומך הייתי שוקל שוב. רק מאהבה...

עצבן אמר/ה...

חוצמזה... האם פשוט שקלת שסיבת הכאבים יכולה להיות שפשוט הגיע הזמן שתוציא את האצבע שלך מהתחת ותתחיל לעשות משהו פרודוקטיבי למען החברה במקום לשבת ליד המחשב כל היום ולבלבל לאנשים את המוח עם הצרות שלך ? עוד מעט גם תגיד לנו שיש לך רגל קרושה....

קיסלר יניב אמר/ה...

כמה בפעמים אני אסביר לך- יש לי רגל קצרה!

עצבן אמר/ה...

מה זה קשור DAMMNIT ?
זו האצבע ולא הרגל שתקועים לך בתחת (אלא אם כן אתה גמיש כמו איש הגומי) והארקוקסיה לא תצמיח לך את הרגל מחדש. אבל תמיד אמרו שמי שחסר לו משהו אלוהים מפצה אותו במשהו אחר. כנראה שאצלך הבנת הנקרא חלשה ביותר. למה אתה לא קורא את מה שכתבתי בתגובה הראשונה, למה ? תמיד היית מאלה שקודם מדברים ואח"כ חושבים...

קיסלר יניב אמר/ה...

אני קורא הכל, תאמין לי.
אני כוסס ציפורניים אז אצבע בתחת זה לא משהו שהייתי עושה.