4.4.2009

ממחר דיאטה 2 וסיפור מהתחת

שבוע עבר לו ואני בעוצר בצקים. שבוע לא אכלתי בורקס (מממ... בוקרס קשקבל... מממ...) ולא נגעתי בפיתה (חוץ מפעם אחת שלא הייתה ברירה) אבל בגדול אני שבוע כבר אוכל סלט גדול כל ערב ולקינוח אני אוכל מעדן יוגורט.

אם ביוגורט עסקינן- אני מאוד אוהב את המעדנים של מולר (muller) והחלטתי לנסות מעדן חדש שנקרא Amore בטעם תפוז מוקה. אנשים, זה פשוט תענוג. איזה שילוב טעמים מנצח- אתם חייבים לנסות ואז שמישהו ירה בי כי זה הדבר הכי קוקסינלי (הנה אני מסתבך עם הקהילה שוב) שכתבתי בחיי!

כנראה שלהיות בדיאטה זה לא מספיק סבל, אז השבוע גם הייתי מרותק לספה כי... כאב לי התחת! לפני שבוע וקצת התישבתי כנראה על איזה קרש באמצע הספה ועצם הזנב שלי לא ממש אהבה את הרעיון ופצחה בסידרה של כאבי תופת כל אימת שהעזתי להתיישב עליה. כמינהגי בקודש- התעלמתי מהכאב למשך מספר ימים עד שהוא הגיע לרמה שאני לא מסוגל להתרכז בעבודה.

כמנהגי בחול- צלעתי לרופא המשפחה שלי, שלאחר בדיקה דקדקנית החליט שאני צודק ודחף לי אטופן, ככה שיהיה לי טוב. האטופן עשה טוב, אבל מעט ויצא שישבתי לי בבית עם כאבים בתחת כמעט שבוע. בשביל הספורט הלכתי לכירורג שיבדוק שלא מדובר באיזה טחור סורר ואני שמח לבשר שלא צריך בדיקות מעמיקות (if you know what I mean) בשביל להגיע למסקנה בנושא.

אני מסכם את השבוע הזה כשבוע מהתחת- גם אני נאלץ לאכול דברים שאני לא אוהב (אני לא אגיד חרא כי קוקידו משקיעה ואפילו מוסיפה לי בצל לסלט) וגם לא יכולתי להנות מחירבון טוב של כל הירקות האלה.

חבצואל היבוסי,
שימותו כל הטריגליצרידים.

אין תגובות: