28.3.2009

ממחר דיאטה

נשברתי. אישתי לחצה עלי לעשות בדיקות דם. לפני כמה חודשים לקחתי הפניה ובסוף הברזתי בטענה שמספיק לעשות בדיקה כל חמש שנים. הפעם קוקידו הוציאה את ההפניה והכריחה אותי לבצע את הבדיקות. התשובות... וואלה לא מזהירות במיוחד אבל אני עדיין חי, לא? לטענת קוקידו... בקושי.

הבעיה העיקרית שלי היא טריגליצרידים... שו גליצרידים? דברו עברית! בעברית- שומנים בדם. לבן אדם נורמאלי הערכים לא אמורים לעבור את 150 (אל תשאלו מה) אצלי יש 250- אבל אף פעם לא טענתי שאני נורמאלי.

קוקידו נלחצה ואחרי מחקר קצרצר באינטרנט (צריך להגביל את השימוש ברשת לפורנו בלבד) החליטה שהדבר הטוב ביותר הוא להפטר משומנים מיותרים. ניסיתי להסביר לה שאני משתמש בכולם ואין אצלי גרם מיותר, אפילו הכרס שפיתחתי וטיפחתי משתמשת אותי ביום יום- מאוד נוח להניח עליה את השלט של הטלויזיה למשל וגם פיצקי מאוד אוהבת להתרפק עליה- ללא הועיל.

עכשיו אני צריך לעשות דיאטה שכוללת פחמימות מורכבות ולהפחית בסוכרים פשוטים. לא ברור לי מה פשוט בפסק-זמן? נרהא אתכם מכינים פסק-זמן בבית, לא נשמע לי פשוט בכלל ומי אמר שצ'יפס הוא לא דבר מורכב? מורכב מהרבה מאוד דברים שאני אוהב... תפוחי אדמה... מלח.... יאמי!!!

בנוסף לגזירת הדיאטה אני גם צריך להתחיל לזוז ולעשות פעילות אירובית- לנשום זה לא מספיק אירובי אז אני צריך להתחיל לנסוע על אופניים, שגם את זה אני לא יכול לעשות עכשיו כי... קבלו קבלו... יש לי כאבי איימים בעצם הזנב כבר שבוע עקב תאונת קיפול כביסה (תנחשו מה אני עושה עוד שתי דקות... מקפל כביסה כמובן). אני אנסה מחר לשכנע את קוקידו שאני חייב לקנות Wii כי זה חיוני לשיקום הרפואי שלי.

עכשיו יש לי תירוץ טוב לאכול כל יום בחוץ, הרבה בשר, בלי לחם ופיתות... הג'ירף, זוזוברה ובלאק סטיר הולכים לשמוע ממני הרבה.

אם אתם רוצים שאני אסכם לכם הכל בקצרה: אני שמנמם, כואב לי התחת ואין לי זין לדיאטה.

חבצואל היבוסי,
לפחות לחרבן אני יכול.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תשמע, פחמימות זה הדבר האחרון שאתה צריך. טריגליצרידים זה לא דבר רע. מזה נבנים דפנות התאים וחלק גדול מההורמונים. מה שצריך זה דיאטה עתירת שומן בלתי רווי ומעט מאוד פחמימות. משהו כמו 20 גרם מקסימום ליום. לך תראה כאן: http://www.fathead-movie.com/ (הסרט שודר ביס). האיש הראה שאם אוכלים נכון: הרבה בשר, הרבה שומן בלתי רווי ומעט פחמימות, רמת הטריגליצרידים המסוכנים יורדת ועולה רמת הטריגליצרידים הטובים.
בקיצור, ואריאציה על דיאטת אטקינס. היא הרבה יותר מדעית ממה שנדמה והרבה יותר אפקטיבית. במיוחד לגברים.
אכילת יתר של פחמימות (מורכבות או פשוטות) רק תגביר את הסיכוי שלך ללקות בסוכרת בגיל מבוגר.
ואל תתפתה לקחת את הכדורים האלה שרושמים להורדת שומנים.

אנונימי אמר/ה...

תקרא!
http://www.spiked-online.com/Articles/0000000CAE78.htm

piggythrower אמר/ה...

תקנה לי גם WII
אני גם צריך דיאטה

אנונימי אמר/ה...

כוסאומו. wii זה מסוכן. פרקתי את הכתף בגלל Wii, בזמן ששיחקתי טניס...

קיסלר יניב אמר/ה...

you are doing it wrong

אנונימי אמר/ה...

אתה חושב?
:)

קיסלר יניב אמר/ה...

במחשבה שניה- כנראה שאתה פשוט עושה את זה יותר מידי.