8.11.2009

הצעה חמה 4

שלושה דברים מדהימים התרחשו.

הראשון- חברת הכלבים HOT הצליחה להשתמש בשירותי דואר ישראל ושלחה אלי חוזה התקשרות. כבכל חוזה, אחד הסעיפים הראשונים הינו הגדרות. בסעיף זה מוסברת ההגדרה הבאה

ימי עבודה - ימים ראשון עד חמישי, למעט ימי חג ומועד וערבי חג ומועד.

החוזה מפרט מה קורה אם ומה קורה כאשר ומשתמש במונח “ימי עבודה” במספר מקומות הקשורים להגעת טכנאים וכו’… אבל בסעיף 16.7 HOT משתמשים במונח “יום” בלבד:

בכפוף להוראות אחרות שבהסכם זה, בהתייחס לשירות שהתמורה בעדו היא על בסיס חודשי, הרי במקרה של קבלת השירות רק בחלק מן החודש, יחויב הלקוח רק בחלק יחסי תואם של התמורה הנוגעת; ואם שילם הלקוח מראש בעד שירות שהופסק או נותק לפני תום תקופת התשלום, תחזיר לו החברה את החלק היחסי של התשלום, תוך 45 יום מיום שהופסק או נותק השירות או שתקזז את הסכום שהלקוח זכאי לו כאמור מתשלומים שהלקוח חב בשתלומים לחברה.

הדבר המפתיע השני הוא- שקיבלתי חלק מהחוב של HOT. כמובן שלא כל התשלום, הרי הם רוצים לשמור איתי על קשר (מייד תבינו). סתם למטרת תרגול חשבון פשוט: השירות שלי נותק ביום 02/09/2009 והחזר התשלום בוצע ב- 02/11/2009, חישוב פשוט, בקיזוז יום התשלום… 60 יום. למה HOT עושים את זה? כי הם יכולים! כי אף אחד לא מתלונן ומי שמתלונן זוכה לסאגה שלמה ושיחות מעגליות עם נציגי שירות מדוכדכים.

דבר מפתיע שלישי- מתישו אחרי צהרים קיבלתי טלפון מ… פם פם פם… HOT. הייתי בטוח שמדובר בפנחס, נציג שירות בכיר (פחחח) שהבטיח לחזור אלי תוך שלושה ימים (זה היה לפני שבועיים, כמובן), אך לא, איזו אכזבה, במקום פנחס התנהלה השיחה הבאה:

נציג: שלום, חבצואל?
אני: פיני?
נציג: לא. מי זה פיני.
אני: לא חשוב.
נציג: שמעתי שלא מזמן התנתקת מהשירות שלנו.
אני: כן ומה אתה רוצה?
נציג: רציתי לראות מה אפשר לעשות בכדי שתחזור להיות לקוח.
אני: תקשיב, אחרי מה שאני עברתי, אני חושב שגם דור רביעי לצאצאים שלי לא יתחבר אליכם.
נציג: אני ממש מצטער לשמוע את זה.
אני: וואלה? ומה תעשה אם זה?
נציג: אני יעביר את זה הלאה.

הוא בטח מייד התקשר לדואר לשלוח מברק מזמן למנהל שלו.

ואם במברק מזמר עסקינן, הנה עוד ציטוט מדהים מחוזה ההתקשרות של חברת התקשורת הטובה בעולם- HOT (סעיף 16.6):

לפי בקשת הלקוח, החברה תשלוח לו, חשבון כאמור, גם במכתב אל בית הלקוח, או בדואר אלקטרוני או בפקס…

איזו חדשנות… דואר אלקטרוני… וואוו…

חבצואל היבוסי,
HOT שירות שבגינו חוב.

עוד קצת על הכלבים

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעניין אם מותר לפרסם את החוזה הזה

קיסלר יניב אמר/ה...

רצית חוזה, קיבלת חוזה
http://www.hot.net.il/SIP_STORAGE/FILES/5/3005.pdf

מה שמעניין הוא שהחוזה מתפרסם באתר אבל אף נציג לא חשב להפנות אותי לשם. אבל במקום שלא שולחים מיילים אולי גם אין גישה לאינטרנט- בכל אופן חברת תקשורת.

אנונימי אמר/ה...

הם כאלה טיפשונים

תגיד, אולי אתה יודע איך מחליפים בימינו שלט של הממיר? נראה שאתה כבר שולט בחומר.

קיסלר יניב אמר/ה...

מה שחשוב הוא לביים תאונה.
למשל- יבשתי בסלון והשלט נפל לי בדיוק כשעבר רכב...
נראה לי שגם להתלונן על בלאי יכול לעבוד :)

piggythrower אמר/ה...

לגבי החלפת הממיר - אפשר בדואר ב-50 ש"ח או בתחנות שירות של הוט (בד"כ בקניון) ב-40 ש"ח

קיסלר יניב אמר/ה...

אני חושב שלשלם על העניין כסף זה פשוט מיותר- חלק מהשירות. הרי השלט לא נשאר אצלך בתום השירות- אז שיחליפו אם הוא דפוק בחינם.

ההורים שלי נתקלו בבעיה דומה מול yes ואחרי שיחת טלפון אחת שלי עם השירות - הם קיבלו החלפה בחינם.

אנונימי אמר/ה...

לצורך ההבהרה, מדובר בזוג שלטים ובשלושה זאטוטים. אני יודע שחבצואל עדיין בשלב שזה נורא חמוד לתת לג'וניורית לשחק עם השלט, חכה חכה עוד כמה חודשים.

אוף, לריב איתם בשביל 100 שח?

חארות

קיסלר יניב אמר/ה...

למה לריב?
תתקשר, תגיד לא עובד, יגידו תשלום, תגיד אני מתנתק ונראה לאן זה יוביל :)

אנונימי אמר/ה...

אני מחוייב לעוד כחצי שנה