5.1.2010

ג’ון ברייס מגיב

מנהל תפעול והדרכה בג’ון ברייס הגיבה היום לפוסט מעצב ריחות שפורסם לפני כמעט שבוע:

שלום,
ראשית, תודה שבחרת ללמוד בג'ון ברייס הדרכה.
כמרכז ההדרכה המוביל בישראל, נושא איכות ושביעות רצון התלמידים שלנו חשוב לנו, אנו קשובים לתלונות התלמידים, ופועלים ללא הרף לשפר ולהשתפר.
אנו משקיעים רבות בשדרוג סביבת הלימוד, הן בתחזוקה שוטפת של הציוד בכיתות והן בתחזוקה שוטפת של הבניין.
בנושא העישון, בניין ג'ון ברייס הינו בניין ירוק, אשר העישון בו אסור ואנו עושים כמיטב יכולתנו לאכוף החלטה זו. אנחנו נבחון את האפשרות לאכוף את ה נושא גם בשטח הציבורי שבפתח הבניין.
חשוב להדגיש שלאורך כל השנים וכך גם בשנה האחרונה משקיעה ג'ון ברייס הדרכה כספיפ ומשאבים רבים לשדרוג התשתיות והכיתות. בשנה האחרונה החלפנו לדוגמא מסכים רבים בכיתות , שדרגנו את ה CLASS NET, הוספנו מקרנים, שידרגנו מחשבים ועוד.
מתוך חתירה מתמדת לקדמה ולאיכות, בסוף שנה זו, אנו עתידים לעבור לבניין חדש ברח' חומה ומגדל.
אנו מאמינים כי האופן בו מתוכנן הבניין, יאפשר לכם התלמידים, חווית לימוד איכותית: כיתות מרווחות, תשתיות לימוד מתקדמות, בניין ירוק, מערכות ידידותיות לסביבה, מרפסת עישון ייעודית בכל קומה ועוד...
חשוב לי להבהיר, שאנו מתייחסים להערות שלך ברצינות רבה ואנחו נקח לתשומת לבנו את הערותיך, נבדוק, נייעל ונשפר.
אשמח לסייע ולענות לך על כל שאלה.
בברכה,
מרגריטה ריפקין
מנהלת תפעול והדרכה
ג'ון ברייס הדרכה

ראשית- תודה על התגובה, אך יחד עם זאת צר לי שבמשך 4 שנים מאז המפגש הראשון שלי עם ג’ון ברייס לא הורגש שינוי משמעותי באיכות התשתיות. אני גם רוצה לציין שהרוב המוחלט של המדריכים אשר הדריכו אותי בג’ון ברייס היו מצויינים, כך שאין לי תלונות לגבי רמת ההדרכה כלל- אך הקשר בין הסביבה ללימוד הוא חזק והחוויה הכללית וחווית הלימוד פשוט איננה נעימה- אני באמת מקווה שבבניין החדש הדברים יהיו שונים.

שאלה נוספת היא- איך הגיעו ג’ון ברייס לפוסט? אולי אני צריך להתחיל לגבות דמי מנוי.

חבצואל היבוסי,
עברנו את החצי.

4 תגובות:

עצבן אמר/ה...

שים לב שהתגובה אינה עניינית כלל וכלל. ההתיחסות הישירה היחידה לפוסט שלך היתה לנושא העישון בלבד. כל השאר , בלה בלה בלה. אם כבר.. אז תעשה את העבודה כמו שצריך ועד הסוף:

אם גם מתחשק לך לראות את הגברת:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2084178

הטלפון של גברת ריפקין הוא 052-83224 ואני לא אפרסם את ההמשך מפאת אתה יודע.. אם תרצה אני אתן לך אישית. המייל שלה הוא mripkin@johnbryce.co.il

למנהלת הסניף בת"א קוראים טלי יקותיאל והמייל שלה הוא
taliy@johnbryce.co.il

אולי כדאי שתתלונן ישירות במקום לילל כמו חתול חוצות עזוב ורעב במרחבים הקיברנטים כהרגלך...

מדוע אני חופר לך ולמאזינים כ"כ מוקדם בבוקר: כדי להראות לך שכמו שמרגריטה מצאה את הבלוג שלך, גם אותה אפשר למצוא די בקלות. חיפוש של דקה ולא יותר - ולא באתר של ג'ון ברייס (אתר עלוב למדי יש להגיד. הייתי מצפה שמטריקס תשקיע בהם קצת כסף ולא ישאירו את האתר הישן)

אוהב אותך הרבה הרבה... תתבגר כבר !!!

חנן כהן אמר/ה...

השווקים האלו הם שיחות. המשתתפים בהם מדברים ביניהם בשפה טבעית, פתוחה, כנה, ישירה, מצחיקה ולפעמים מזעזעת. הקול האנושי הוא אמיתי כשהוא מסביר או מתלונן, מתלוצץ או רציני. אי אפשר לזייף אותו.
רוב החברות המסחריות, לעומת זאת, יודעות לדבר רק בטון מרגיע, יבשושי וחד גוני של התכניות העיסקיות שלהם, הפרסומים שלהם וה"תודה-שהתקשרת -אנא-המתן" שלהם.

אותו הטון, אותם שקרים.

לא פלא הוא ששווקים מתוקשרים לא מכבדים חברות שלא יודעות (או לא יכולות) לדבר איתם כפי שהם מדברים בין עצמם.

קיסלר יניב אמר/ה...

עצבן:
למה אתה חושב שלא העברתי את המסר גם בצורה פורמאלית? החברה שאני עובד בה מעבירה משוב אחרי הדרכות חיצוניות והדברים הועלו על הכתב (בצורה הרבה יותר מנומסת כמובן).
דרך אגב- ההדרכות של SAP-B1 עברו לג'ון ברייס והלקוחות מתלוננים.

חנן:
אין מילים אתה צודק ואני עוד עברתי למוד מנומס כשהגבתי לתגובה.

יוסי אמר/ה...

מדהים!!!
אוליי מצאת את הדרך להפוך את העולם לקצת יותר טוב...
ואוליי לא, יש מצב שהכל דיבורים וקשקשת של יחסי ציבור.