21.8.2010

קסטל חטפו לי את הכסף

אחרי האכזבה מלהקת The Pixies שהחליטו לבטל את ההופעה בארץ המתנתי בסבלנות להחזר הכספי המגיע לי מחברת הכרטיסים קסטל www.tkts.co.il, מי לא מכיר? המתנתי… המתנתי… בדקתי את חיובי כרטיס האשראי והמתנתי עוד… שאלתי את הכריש אם הוא קיבל את כספו חזרה והוא אמר “ברור, ממש כמה ימים אחרי הביטול”…

המופעה היה אמור להתקיים ב 09/06/2010 (לפני חודשיים וחצי) ואני יושב ומחכה שקסטל יואילו להשיב לי 665 ש”ח (שני כרטיסים ודמי טיפול) ששילמתי להם ב 24/12/2009 אבל קסטל לא ממש עושים משהו בנדון. לכן החלטתי לשלוח אליהם מייל:

13/08/2010 16:22
מאת: חבצואל היבוסי
אל:
info22@tkts.co.il
נושא: החזר כספי פיקסיז:
שלום רב,
רכשתי כרטיסים במכירה מוקדמת (סה:כ 665 ש"ח כולל דמי טיפול) וטרם קיבלתי את כספי חזרה.
עסקה מספר 250924, תחנה 100, בתאריך 24/12/09 בשעה 11:40
4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי הינן ###2
אנא צרו קשר בהקדם

התגובה לא אחרה לבוא:

15/08/2010 09:14
מאת: קסטל כרטיסים
אל: חבצואל היבוסי
בוקר טוב
על מנת לקבל את הכסף בחזרה, יש להחזיר את הכרטיסים לקסטל קודם כל.
יום נעים

אכן בתקנון האתר כתוב שבמקרה של ביטול יש להחזיר את הכרטיסים…. אבל עברו חודשיים וחצי מיום המופע, לא מדובר בביטול של הרכישה אלא בביטול המופע. מה גם שמכיוון שעברו חודשיים וחצי, אין חשש שאני אנצל את הכרטיסים, הרי מוטבע עליהם תאריך!? קסטל כרטיסים ממשיכים להתעקש גם אחרי שציינתי בפניהם שהכרטיסים חסרי ערך וכי הם ביטלו את המופע ולא אני שהתחרטתי.

עכשיו קסטל כרטיסים מחזיקים את הכסף שלי כבן ערובה ודורשים כופר. ההתעקשות שלהם ילדותית, בריונית ולא שירותית- דורשת מלקוח שגם כך מאוכזב מביטול המופע להגיע לת”א ועוד לאיזור שאין בו חניה או להשקיע עוד כסף וזמן בכדי לשלוח להם את הכרטיסים. ברוב חוצפתם קסטל גבו על העסקה דמי טיפול ע”ס 15 ש”ח על עסקה שהתבצעה דרך אתר האינטרנט שלהם- החיוב נעשה חצי שנה בטרם המופע, הכרטיסים נאספו מספר חודשים מאוחר יותר. קסטל עודדו את הלקוחות לאסוף את הכרטיסים מראש בכדי שלא יווצר עומס ביום המופע ועכשיו מי שאסף אותם חייב להשקיע עוד זמן וכסף בכדי לקבל את כספו חזרה.

אני לא אוותר במקרה הזה והם עוד ישמעו ממני… לא לדאוג אני יעדכן גם את הבלוג.

חבצואל היבוסי,
טוויט טוויט

3 תגובות:

lurx אמר/ה...

לא יודע לגבי החזרת הכרטיסים, אבל מדמי הטיפול ששילמת אתה יכול לשכוח, הם לא מחזירים אותם, וזה כתוב בתקנון שלהם - גם במקרה של ביטול המופע (אם היית מגיע אישית לקופות וקונה את הכרטיס לא היו דמי טיפול, זה כביכול בשביל שהמחשב שלהם יוכל לשלם שכ"ד)

שי אמר/ה...

הי חבצואל,
האם פנית לחברת האשראי לבטל את העסקה ?
מכיוון שמדובר במוצר שלא נמסר, יתכן שיש מקום לבטל ולקבל החזר מח' האשראי.
אולי זה חסר סיכוי, אבל שווה לנסות.
אופצייה נוספת היא פנייה למועצה לצרכנות.
אני איכשהו בטוח שבסוף תקבל את הכסף אבל תאלץ להוציא הרבה אנרגיה בשביל זה.
בהצלחה.

Doronme אמר/ה...

קצת מוזר אבל אני די בטוח שקיבלתי החזר מלא, גם על דמי הטיפול...
מה שכן, בהחלט החזרתי את הכרטיסים למשרד. יום או יומיים למחרת הביטול.