30.8.2010

אויס מנסים לתקן

אחרי שמסרתי את המפתחות לנציג אויס הבוקר כתבתי את הפוסט הקודם. פחות מחצי שעה מאוחר יותר קיבלתי מייל מלירון, מנהלת מדיה חברתית באויס, בזה הלשון:

היי חבצואל,
ראיתי את הבלוג שלך על אוויס,
אני אשמח לקבל את שמך, מס' הרכב ופרטים נוספים כדי לבחון מה ממה שאתה מספר – לא תקין,
אני יכולה להבטיח לך  שתקלות חוזרות מטופלות באוויס ברצינות רבה, לכן קשה לי להאמין שזה היה הטיפול (אבל אולי אני טועה),
תגובת הנציג בסוף לא תקינה (אם אכן כך היה).

אשמח לטפל בנושא, מחכה לתשובה ממך
שיהיה לך יום נפלא

האמת שהופתעתי ממהירות התגובה וגם הגבתי לאותה גברת מנהל מדיה חברתית שאני למעשה מוותר על התענוג של מסירת הפרטים מהחשש שהנציג לא ממש יעריך את העניין וגם will not try harder בפעמים הבאות. לירון ניסתה לשכנע אותי שאויס זו חברה רצינית ולא שוק (שתראה איך סידרו לי את מכסה תא המטען קודם) ושזה בסדר, אבל אני החלטתי להמתין לפתרון הבעיה.

לקראת הצהריים התקשר אלי קצין הרכב של החברה וביקש שארד ואבצע איתו נסיעת מבחן כי הוא רוצה לאבחן את הבעיה. בנוסף לקצין הרכב גם נציג אויס המתין והצטרף לנסיעה (הנציג שבמסירה הראשונה הסכים שישנה חריקה). התחלנו לנסוע ואעפ”י שהייתה חריקה קצין הרכב לא שמע כלום. הקצין ביקש שאחנה בצד ואפתח את המטען, החלטתי לזרום איתו, נראה נכונות- הגלגל הרזרבי מחובר כראוי- הבעיה לא נמצאה, המשכנו… החריקות התגברו אבל הקצין לא שמע כלום ולכן פנה לנציג אויס שיושב מאחור “אתה שומע חריקות?” נציג אויס ענה “לא, שום דבר”. קצין הרכב שלנו אולי סובל מעייפות החומר אבל הנציג אין לי ספק ששמע, אבל החלטתי לזרום שוב אבל עם שידרוג האקוסטיקה: מצאתי רחוב עם הרבה מכוניות חונות (שיהיה החזר טוב של הקול) ופתחתי חלונות- זוכרים איך נשמעות ציפורניים על לוח בכיתה? ככה זה נשמע הפעם! צלילים מרנינים שהתעלו גם על עייפות החומר. קצין הרכב חייך, פסק שהוא יודע מה הבעיה, אמר לנציג שהוא יסביר לו מה להסביר למוסך ושלח אותי חזרה לעבודה.

לקראת סוף היום אספתי את המפתחות של הרכב בתקווה שהכל תקין. הנציג, אפילו שלא התלוננתי עדיין, כבר נראה פחות מסביר פנים (מה לעשות אני מעצבן בעיקר כשאני צודק). הנסיעה הביתה הייתה נטולת חריקות וציפצופים…

אין ספק שמרבית הנציגים שחברת אויס שולחת לחברות הם אנשים נחמדים ובעלי נכונות לעזור, אבל אין מה לעשות, לא כולם כאלה. לפי ניסיוני מול נציגי אויס הכל נחמד כל עוד אין בעיה אבל כשיש בעיה וצריך לעשות משהו משמעותי כמו… לתקן את הרכב… כנראה שאויס לא נותנת להם את הכלים המתאימים והנציגים נאלצים למסור תשובות חסרות כל ביסוס ללקוחות- עלולה גברת מדיה חברתית באויס לטעון כי יש פה הוצאת לשון הרע, אבל צר לי עלמתי החביבה, אני מדבר פה מניסיון אישי וזוהי התחושה שמתקבלת כאשר אתה לקוח של החברה (לא שוק) אותה את מייצגת. לא אחת שיקרו לי באויס, לא אחת גנבו לי חפצים מהרכב (פח, משקפי שמש) אהה נכון זה המוסך אבל מבחינתי הרכב ניתן לכם ולכן זה אויס, פעם גם עשו לי טיול של 450 ק”מ עם הרכב, החזרת רכב מתיקון עם בעיה אחרת ויש עוד מיני טופינים שאויס מסוגלת לייצר (רכבים חלופיים שמצחינים מסיגריות או סתם מתפרקים).

ישנן גם נקודות אור חביבות, אבל פשוט מדובר פה בנציגים הקטנים, שעושים עבודה טובה, שלצערי מאחוריהם יש חברה גדולה (לא שוק) שמחרבנת את הכל.

חבצואל היבוסי,
שוקל לקנות קורקינט.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נבלות

יוסי אמר/ה...

ממש עלילות חבצואל ואוויס בעיר הגדולה...
זה מדהים איך שהחושים מתכהים עם הפיכתך להיות נציג שירות.
דרך אגב, לא הכנסת את סיפור המזגן שמתעייף...

בלומה אמר/ה...

גם לי גנבו מהרכב... תגובת אויס- זה המוסך
גם לי עשו טיול של 300 ק"מ עם
הרכב... תגובת אויס- העניין יבדק (עד היום כבר שנתיים אחרי עדיין בודקים...מאוד יסודיים באויס)
וגם לי החזירו את הרכב עם שריטות ודפיקות חדשות- החתמתי את נציג אויס שהשריטות הן לא שלי- לא פראיירית!