30.8.2010

אויס לא מבינים מה זה ליסינג

רכב הליסינג שלי (שברולט אופטרה) החליט להתחיל לצפצף ולחרוק בשבועות האחרונים. מכיוון שמדובר ברכב ליסינג פניתי לנציג אויס בחברה ועשינו סיבוב. הנציג שמע את החריקה/צפצוף ולקח את הרכב למוסך. הרכב חזר באותו היום בטענה שחוזקו כמה ברגים וכבר בנסיעה הביתה הבנתי שכנראה הברגים הלא נכונים חוזקו.

ביום שני הקודם לקחו שוב את הרכב לתיקון. התקשרו אלי מהמוסך לשאול על "אופי" הצפצוף/חריקה- הסברתי (ואני חשבתי שהנציג שמע והבין...) אמרו לי שזה יעזור להם למצוא את הבעיה (אז מה תיקנתם פעם קודמת?!) והחזירו את הרכב באותו בטענה שניקו איזה תוף או משהו דומה ושעכשיו תקין. שוב, בנסיעה הביתה הבנתי שהכל בהחלט תקין- מבחינת החריקה ולא הרכב רק שהפעם טוויסט בעלילה- החריקה התגברה! לא הבנתי איך העניין פוספס על ידי הנציג שהחזיר את הרכב אבל כנראה שזה הרעש שרכב עושה בדיוק כמו שמזגן ברכב מפסיק לקרר כלוחצים על הגז.

לפני מספר דקות הבאתי את הרכב שוב לנציג אויס, רק שזה הפעם דרש שאבוא איתו למוסך כי מנהל המוסך רוצה לדבר איתי? לרגע חששתי שמדובר בנזיפה על זה שאני מטריד אותם עם בעיות שהם לא מצליחים לפתור אבל אז התברר לי שהם לא מבינים מה הבעיה (אז אין בעיה בכלל). הסברתי לנציג שמאחר והוא שמע והסכים שיש בעיה הוא יכול לעשות את זה גם כן אבל הנציג הביע התנגדות. הבהרתי לו שאחתמנפלאות הליסינג היא העובדה שאני לא צריך להגיע למוסך ושזה התפקיד שלו ולא שלי. הנציג סיכם במילים הבאות "אין בעיה תשאיר את המפתחות, אנחנו נשגע אותך ככה כל יום".

Avis We Try Harder זו בהחלט סיסמא יפה רק חבל שהיא מייצגת את המאמצים להוציא את הלקוחות מהכלים.

חבצואל היבוסי,
מוות לצפצופים.

תגובה 1:

קיסלר יניב אמר/ה...

עדכון מהדקות האחרונות:
חזרה אלי מנהלת מדיה חברתית באויס במייל כי היא קראה את המייל :) רוצה את הפרטים שלי בכדי לבדוק את העניין... מעניין איזה יחס אני אקבל אחרי זה... בטח ישרפו לי את הרכב.