26.9.2010

10ביס מנסים לתקן

מייד אחרי כתיבת הפוסט על פיצה האט ו- 10ביס בסירוב לספק זיכוי מיידי ואי נטילת אחריות, שלחתי אותו למסעדה וגם לשירות הלקוחות של 10ביס.

תגובה לא קיבלתי אז החלטתי לשלוח שוב.

26/09/2010 11:36
מאת: חבצואל היבוסי
אל: שירות 10ביס

לינק לפוסט
כמו שהבטחתיֹ יש לכם באמת שירות מצויין

התשובה הגיעה תוך פחות משעה:

26/09/2010 12:11
מאת: 10ביס
אל: חבצואל היבוסי

צהריים טובים,
הוחלט לזכות את חשבונכם (ב-50%) בהזמנה מתאריך 16.9- כך שהזיכוי בוצע כעת וניתן לראותו בדו"ח החיובים שמופיע באתר, תחת החשבון שלי.
נשמח לעמוד לרשותך,
יסמין
צוות שירות הלקוחות, תן ביס

ראשית- תודה יסמין.

שלא תטעו אפילו לרגע- לא מדובר פה בלקיחת אחריות, לקיחת אחריות צריכה להתבצע במעמד המכירה ולא עשרה ימים אחרי. בנוסף 10ביס פנו לאחראית הרווחה אצלנו בחברה, כנראה בבקשה לטפל בעניין ואני מבטיח לשלוח גם אליה פוסטים ובעיות נוספות. 10ביס שכחו לציין בפני האחראית אצלנו על כל האיחורים החוזרים ונשנים של מסעדות תחת חסותן ואת הסירוב הכמעט מיידי של 10ביס לזכות, בטענה שזו אחריות המסעדה ולא אחריותם או אשמתם.

10ביס כנראה לא שמו לב שאנחנו אנשים עובדים וגם הפסקות הצהריים שלנו מתוכננות בהתאם ללוח הזמנים של כל יום. לכן, איחור של חצי שעה עלול לגרום לחפיפה עם ישיבה שנקבעה מראש וכך המזמין יגיע למזון רק אחרי שעה אם לא יותר- סה”כ איחור של שעה וחצי.

המסקנה היחידה היא שאת חברת 10ביס לא מעניין בכלל אם האוכל שלכם יגיע בזמן או אם תאכלנו אותו חם וטרי- הדבר היחיד שמעניין את 10ביס הוא הכסף שלכם (מה לעשות חברה פרטית) ובמידה וקיבלתם שירות לא טוב- תמיד יש מסעדה להאשים.

גם פוסט זה ישלח לשירות 10ביס וגם לאחראית הרווחה שלנו.

חבצואל היבוסי,
מתי עוברים לסיבוס?

אין תגובות: