24.9.2010

פיצה האט ביזיון

לפני שאתם מזמינים מפיצה האט- תקראו את הסיפור הבא:

בשבועות האחרונים פיצה האט יצאו במבצע מפתה-90 ש”ח לשתי פיצות משפחתיות+ בקבוק שתיה משפחתי (ליטר וחצי כנראה לא נשמע טוב). אחלה מבצע בעיקר כי לפיצה האט יש תוספת אננס. מה? לא נזמין? בטח נזמין. חבל ששכחתי למה לא הזמנתי פיצה האט כבר כמעט שנה. זה מה שקרה:

16/09/2010 12:21- שישה אנשים מזמינים דרך אתר 10ביס 4 פיצות. לא הזמנה מסובכת, הכל מולא באתר ונשלח למסעדה.

16/09/2010 13:30- אני שולח מייל ל- 10ביס: לשאול מה קורה עם הפיצות.

16/09/2010 13:45- יסמין מ- 10ביס מתקשרת ומבשרת לי שהייתה תקלת תקשורת מול פיצה האט וההזמנה נקלטה שם רק עכשיו.

16/09/2010 14:27- מייל ל- 10ביס: הפיצות הגיעו (איחור של שעתיים) ומכיוון שמדובר בתקלת של 10ביס, דרשנו זיכוי מלא.

מאוחר יותר באותו היום יצרתי קשר עם נציג שרות של 10ביס דרך הצ’אט ושם נאמר לי כי העניין בבירור ויחזרו אלי. חיכיתי עד יום שלישי (5 ימים זה זמן סביר להחזיר תשובה לא?)…

21/09/2010 13:51
מאת: חבצואל היבוסי
אל: 10ביס

שלום 10ביס,
לא קיבלנו החזר כספי על הביזיון במשלוח הפיצה לפני שבוע.
אנא זכו את חשבונותינו בסכום המלא של ההזמנה!

21/09/2010 14:56
מאת: יסמין 10ביס
אל: חבצואל היבוסי
שלום רב,
אנו והמסעדה מתנצלים על התקלה שנגרמה ומבקשים לעדכן אותך כי זיכוי מלא מתבצע כאשר ההזמנה לא סופקה או כאשר הגיעה בלתי ניתנת לאכילה (כאשר המסעדה מוודא שאכן המנה לא אכילה). בהזמנתכם משבוע שעבר אכן היה איחור רב, אך לא תקלה נוספת.
הוחלט לפצותכם ב-50% בהזמנה הבאה שתבצעו. חשבו לציין שהזיכוי יהיה על הזמנה שתהיה בערך דומה/זהה לערך ההזמנה שבוצעה בתאריך 16.9.10.
לצורך מימוש ההטבה אנא ציין זאת בהערות ותיצור איתנו קשר במיידי על מנת שיתבצע הזיכוי.
יסמין
נשמח לעמוד לרשותך,
צוות שירות הלקוחות, תן ביס

21/09/2010 15:33
מאת: חבצואל היבוסי
אל: 10ביס
אנחנו לא מזמינים הרבה פיצות ולמעשה הזיכוי הזה מאלץ אותנו להזמין שוב- לא מעוניינים- אנא זכו את החשבון

21/09/2010 19:44
מאת: אמיל 10ביס
אל: חבצואל היבוסי
שלום ותודה על פנייתך.
דיברנו שוב עם מסעדה.
זה המקסימום של פיצוי שהיא מוכנה לתת.
זכותך המלאה לחליט אם לנצלו או לא כי מסעדה אינה מתכוונת להגדילו.
נשמח לעמוד לרשותך,
אמיל
צוות שירות הלקוחות, תן ביס

מספר נקודות חשובות מהסיפור הנ”ל:

  1. 10ביס לא לוקחים אחריות.
  2. פיצה האט אונסת אותי להזמין שוב אעפ”י שהשירות שלהם היה גרוע- למעשה אין פה פיצוי אלא קנס.
  3. פיצה האט רומזים שהפיצוי יהיה על 50% מערך ההזמנה הקודם, כלומר אנחנו צריכים להזמין ב 180 ש”ח שוב בשביל לקבל משהו.

בשורה התחתונה פיצה האט מוכיחה דבר אחד פשוט- אולי יש להם פיצות טובות- אבל הם כנראה מודעים לשירות המחורבן שהם נותנים ולא מעיזים לזכות לקוח כי ברור להם שהוא לא יחזור. אנשים קטנים מנהלים את המקום ואת הכסף שלי הם לא יזכו יותר לראות. אולי הייתי צריך לחשוב פעמיים כשראיתי את המבצע המפתה הזה ולהבין שהוא יותר מידי טוב וכנראה מסתתר פה איזה ניסיון נואש ללכוד לקוחות.

ככה זה ש…דוחפים לך מבצע:

from YouTube.com

חבצואל היבוסי,
מי רוצה זוזוברה?

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על המידע. חסכת עוגמת נפש מרבים.

יוסי אמר/ה...

היי,אני לא יודע אם כל האשמה טמונה בפיצה האט.
ה "חמוד" מ- 10 ביס, אמיל, לא ממש מזיז אצבע בשביל לעזור ללקוחות, למעשה הוא כזה גרוע שכאשר הוא אומר שהוא מטפל הוא בעצם לא עושה שום דבר.
היה לי סיפור אחר עם אותו בחור, ורק פנייה למנהלת בשרות הלקוחות פתרה את הבעייה.

קיסלר יניב אמר/ה...

אני אציין שהפוסט הזה נשלח גם ל 10ביס וגם לפיצה האט- הסיכוי שהם יעשו משהו בנדון... אפסי בדיוק כמו השירות שלהם :)