20.9.2010

פנדה מחשבים

חברת פנדה מחשבים (ידוע גם כ”פנדס” לאתר הבית) קיימת כבר יותר מעשור ואני אישית נמנתי על לקוחותיה- עד אשר נתקלתי בשירות הנוראי של החברה. לצערי לא תיעדתי את העניין בבלוג אבל אני זוכר שטוסטר אמר לי שאם הוא היה בצד השני של הקו, הוא היה בוכה עכשיו- בראיה לאחור פנדה מחשבים היו הראשונים שהביאו לי את הקריזה והפכו אותי לפסיכי אמיתי בכל מה שקשור לנותני שירות (שאני נמנה עליהם כבר עשור).

היום רוני יניב צייץ פוסט של איזה רן בן-זיק על פנדה מחשבים וזה החזיר אותי אחורה:

אני לא כל כך אוהב לכתוב על חברות מחשבים ו-IT כיוון שאני תמיד מבצע את הרכישות שלי בחנויות קבועות ולא מחפש כל מני מציאות באינטרנט. אבל המקרה הבא יכול ללמד אותנו כמה חשוב לבצע חיפוש של שם החנות שממנה רוכשים בגוגל. אחותי, הגר בר-זיק, לא ביצעה כזה חיפוש והסתבכה עם חנות בשם פנדה מחשבים.
בקצרה, אחותי רכשה הארד דיסק נייד של WD שלאחר כמה חודשים התקלקל, מצער אבל קורה. כאשר ביקשה להחליף אותו במסגרת האחריות, הנציג המליץ ללכת לחברה שמחלצת מידע מתוך הדיסק הקשיח. אחותי סירבה כיוון שכל מה שהיה על המחשב הם סרטים וקבצי אודיו לא חשובים. היא שלחה את הדיסק הקשיח בדואר וחברת פנדה מחשבים סירבה להחליפו כיוון שלטענתם נעשה ניסיון לחילוץ המידע.

אני ממליץ לקרוא את הפוסט כולו כמובן.

יש פה עוד כמה נקודות מעניינות לגבי ביקורות על שירותים באינטרנט, אבל אני בטוח שאין לאפחד ממש כך לזיוני שכל וגם לי אין ממש כח לקשקש.

חבצואל היבוסי,
מוצרים איכותיים בתחת שלי.

2 תגובות:

עצבן אמר/ה...

החברה המדוברת היא ביזבוז של זמן כסף ועצבים. שומר נפשו ירחק. סיפור ידוע בענף. הוכחה ברורה לעובדה המצערת שפרייארים לא מתים. רק ממשיכים לקנות מחברות קיקיוניות.
ממרומי גילי העייף אני יכול לספר לך עוד הרבה סיפורים על החבר'ה האלה. יש לסיפור רק פתרון אחד, או כמו שאמר פעם חבר שלי "מעטות הבעיות שאי אפשר לפתור ע"י אצבע טן ומאיץ" (אם אתה לא מבין בקש הסבר ממישהו שעבר את הקורס המתאים בצבא) :). שיהיה לך אחלה בוקר....

piggythrower אמר/ה...

רק zigzag
www.zigzag2000.co.il