20.10.2010

גירסה 2.2 שוחררה

זהו, הגירסה עלתה ורצה כבר שמונה ימים רצופים ובינתיים בלי תקלות. בתאריך 12.10.2010 נולדה פיצקי 2.

היום הבנתי שחלק מהאנשים פיספסו את ההודעה ב-7 בבוקר וגם כולם שואלים "איך הייתה הלידה?" הפוסט הזה הולך לפתור את הבעיות הללו- עכשיו כולם אמורים לדעת שיש לנו ילדה שניה. לגבי השאלה השכיחה- לי לא כאב.

היום אני יודע בוודאות- ישנם שני ימים שאשתי לא מסוגלת להעביר בהרגשה טובה. הראשון הוא יום ההולדת שלי והשני הוא יום לידה. מאז יום ההולדת שלי (25.9) השנה, קוקי לא הרגישה טוב והתלוננה בעיקר על כאב בכל הגוף ותחושת כבדות- אם מתעלמים מהעובדה שהיא בחודש תשיעי עוד אפשר לחשוד שמשהו לא בסדר. ב- 11.10 הזעיקה אותי קוקי מהעבודה כי היא הרגישה מחורבן ועדיף שאהיה בסביבה. הייתי בסביבה... בשעה 19:00 הוחלט לצאת למיון נשים בבית חולים מאיר כי לא ברור אם הכאב בטן הוא כאב בטן או צירים.

בהגיענו חוברה אשתי למוניטור עוד בטרם הספקתי להגיע (קוקי ארזה צ'ימידן שלא היה מבייש לוחם צעיר שיוצא שבת אחת לרבעון) ואחרי חצי שעה התחלנו להמתין. עברו שעתיים והנה אנחנו אצל הרופאה בסדרת בדיקות והתיעצות עם הרופאה הבכירה- ההחלטה: תדחפו לאישה זרוז היא גם ככה הייתה צריכה ללדת אתמול.

12.10.2010 00:00 התחיל הזרוז. למי שלא מכיר- זרוז עם אפיטוצין גורם לצירים שנחשבים לכואבים יותר מלידה רגילה. אני מזכיר, רק בכדי שלא תדאגו לשלומי, לי לא כאב. קוקי נשאלה במהלך השעות הבאות אם היא רוצה אפידורל והיא סרבה, כנראה משתי סיבות, האחת שאפידורל מעקב לידה והשניה גנים פולניים "אני אשב פה ואסבול".

04:00 פתיחה של 4 אצבעות.

04:30 קוקי דורשת אפידורל כי הכאב כבר בלתי נסבל.

04:45 מגיעה מרדימה רוסית קשוחה (אנחנו רגילים לכאלה) וביד מיומנת מחברת את קוקי למזרק הנכסף. בנוסף פוקעים את המים. לאלה שעדיין לא זכו להגיע למעמד הלידה- עולם הקולנוע עובד עליכם, לא כל הלידות מתחילות בירידת מים ולמעשה הרוב ממש לא.

05:00 קוקידו מתלוננת באוזני המילדת שהאפידורל לא משפיע. המיילדת מזמינה את המרדימה ומחליטה לבדוק מה המצב והמצב הוא כוננות על הראש עוד רגע יוצא החוצה.

05:12 פיצקי 2 יצאה לאויר העולם ואנחנו הפכנו להורים + 2.

כמו שכבר אמרתי- לי לא כאב אבל לקוקידו כאב מאוד כי למעשה עברה לידת זירוז ללא אפידורל.
אשתי היקירה- אם הגעת עד שורה זו ועוד לא רצחת אותי, דעי לך שאני מאוד גאה בך ואוהב אותך!

עכשיו אנחנו שמונה ימים אחרי, פיצקי 1 קיבלה מאוד יפה את פיצקי 2 (שעוד לא גנבה לה צעצועים או יותר מידי תשומת לב) ואנחנו... האמת שגם קוקידו וגם אני חולים וגם סופרנני (אמא שלי) חולה אבל כולנו מאושרים בחלקנו.

רוצים לבוא לבקר? מרכז המבקרים יפתח בקרוב, אך ביקורים יתקבלו רק בתאום טלפוני מראש.

חבצואל היבוסי,
Version 2.2

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קודם כל המון מזל טוב!
דיברו איתך על זה אבל?
http://news.walla.co.il/?w=/1/1746621
מקווה שהכל בסדר...

מיקרוביולוג אמר/ה...

נו אז פיצקי 2.2 קיבלה את ה Security update?

קיסלר יניב אמר/ה...

אכן קיבלה את העדכון נגד Hipatitis A
כולנו שודרגנו בהתאם.

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי! מזל טוב!

modem אמר/ה...

אגב, זה הזמן ליצור לוגו חדש לבלוג
http://creatr.cc/creatr/
HavtzueL 2.2