20.11.2010

רומנטי עם שידרוגים

יום שישי אחרי ארוחת צהריים. פיצקי נרדמה (אחרי 3 סיפורים וצרור שירים). קוקי הלכה לישון (אחרי 3 סיפורים וצרור שירים). פיצקי 2 ישנה כמובן, הרי מישהו צריך להיות ער בלילה. אני שוקל את האופציות שלרשותי:

  1. NBA 2010 – רועש מידי (כן למי שעוד לא יודע- קיבלתי xbox מתנה מאשתי).
  2. להמשיך להכין אלבום תמונות של פיצקי- צריך מוזה בשביל כאלה דברים.
  3. לראות סדרה… מה יהיה לראות לפני השינה?
  4. סרט.

עכשיו צריך לבחור סרט. הבעיה בבחירת סרט מתחלקת למספר בעיות קטנות יותר. הראשונה היא כמובן- קוקי. אם קוקי תהיה מסוגלת לראות את הסרט, יש פה פוטנציאל לערב זוגי- לכן הסרט צריך להיות משהו שהאישה לא תחפוץ לצפות בו- כלומר עונה לאחת מהקטגוריות הבאות (עלולות להווצר חפיפות אני יודע): דבילי להפליא, כולל את וויל פרל, מנותק מהמציאות (עלול לכלול מסע בחלל או זומבים), סרט שקוקי כבר ראתה, כולל את קווין סמית (כבמאי, שחקן או תסריטאי), כולל את סת’ רוגן (היא לא אהבה את Zack and Miri make a Porno, כן זה כולל את קווין סמית). הבעיה השניה צורך בתרגום כי כולן ישנות ואי אפשר להפציץ. בעיה שלישית- אני מוריד המון סרטים ואני לא ממש זוכר על מה כל אחד ואחד. לכן נותר לי אלא לבחור סרט עם שם דבילי ותרגום- הנבחר היה: Scott Pilgrim Vs The World

לי הספיקה הפתיחה בכדי להבין שאני הולך להנות מסרט הזה ובפתיחה אני מתכוון ל 30 שניות הראשונות כולל הלוגו של Universal ואם הזמן זה פשוט השתפר. אני אספר לכם שבסרט מככב מייקל סרה (שאני ראיתי בפעם הראשונה בסדרת המופת Arrested Development) אבל אני חושב שלא כולם מתים עליו, יכול להיות שאני פשוט מזדהה עם החנוניות שלו אבל יותר חשוב שהבמאי של הסרט הזה הוא אדגר רייט (Shaun of the Dead) אבל את זה גיליתי רק אחרי שצפיתי בסרט.

מדובר בסיפור רומנטי חביב של בחור שמתאהב בבחורה… אז למה אני אהבתי אותו כל כך? הנה הטריילר הראשון לסרט- תבינו לבד:

Scott Pilgrim Vs The World - Official Trailer from YouTube.com

חבצואל היבוסי,
קצפת להמונים.

אין תגובות: