31.8.2011

המלצה - 4MyBaby

בעקבות מתקפת תינוקות בשבועות האחרונים (מזל טוב לליאת ודוריס) אני חושב שזה זמן מצויין להמלצה חמה על חנות קטנה וחמודה ב… נתניה. לא להבהל, מדובר באזור התעשיה החדש של נתניה ואם אתם באים לראות את חורבת איקאה או סתם להציץ בקיקה- אני ממליץ לכם להכנס גם לחנות 4MyBaby.co.il.

אני יכול לכתוב שבחנות יש מוצרים רבים ומחירים נוחים אבל אני חושב שדווקא הסיפור הכרות שלי עם החנות ישקף טוב יותר את השירות המעולה שתקבלו במקום.

לפני הנסיעה שלנו לאיטליה ביוני האחרון, החלטנו לרכוש טיולון לכרבולת הקטנה (את הטיולון שלנו אפשר למשול לרכב 4X4 עצבני שעובר בכל מקום אבל שוקל 4 טון). ראיתי שלאחי יש טיולון חביב והוא הפנה אותי לחנות בנתניה של 4MyBaby.

הגעתי לחנות, קטנה, עמוסה במוצרים אבל לא צפופה. ביקשתי לראות את הטיולון המדובר ואחרי התלבטות קטנה בין דגמים ביצעתי את הרכישה- טיולון פשוט של איזי בייבי ב 400 ש”ח בערך. יצאנו לטיול והכל טוב.

ביולי קוקי הפנתה את תשומת ליבי שאחד מהאומים בעגלה נשבר והעגלה לא בטוחה מספיק. לקחתי את הטיולון ונסעתי לחנות.

אני: לפני חודש וחצי רכשתי פה טיולון ונשבר בו אחד הברגים.
מוכר: טוב, תביא את הטיולון.
אני: יש לי את החשבונית.
מוכר: אין צורך, אני מוכר כאלה עגלות ואני מאמין שקנית אותו כאן.

החנות קיבלה את הטיולון, אני קיבלתי קבלה שמאשרת שהטיולון נשלח לתיקון ואז…

מוכר: איך הטיולון הזה? (מציג לי טיולון דומה לזה שהרגע מסרתי).
אני: אחלה אבל למה אתה שואל?
מוכר: זה הטיולון החלופי, שלך יחזור תוך שבוע.

האמת שלא ציפיתי בכלל לקבל טיולון חלופי והתחושה של האמון ללקוח כבר התחילת השיחה קנתה אותי. אחרי פחות משבוע קיבלתי טלפון שהטיולון תוקן ומוכן.

מאז חזרתי לחנות פעמיים ולא התאכזבתי, לא מהמוצרים ולא מהמחיר. חנות קטנה וחביבה שפשוט כדאי לכם לבקר בה.

חבצואל היבוסי,
הולך להרכיב את הישבנון.

אין תגובות: