2.9.2011

עב בשר 2

לפני שנתיים בדיוק המלצתי פה בחום על מסעדת עב בשר בנתניה.

אני רוצה לתקן את העוול שנעשה ובמקום להמליץ לכם בחום- אני דורש מכם ללכת ולאכול במעדה הזו!!!!

היום, ערב שישי, החלטנו שהולכים לאכול בחוץ עם הבנות וההורים שלי. כנראה שהביקור האחרון שלי ב 4MyBaby הזכיר לי שהמקום קיים והזמנו מקום לשישה סועדים.

האוירה במקום מאוד נעימה. ריהוט עץ, מעט משחקי שולחן לילדים (דומינו למשל), מוסיקה ישראלית (הפעם רק אהוד בנאי) ושירות מאוד אדיב (הגענו עם כרבולת בת 10 חודשים ופיצקי בת 3, לא קהל פשוט). אחרי 10 דקות נשלחה ההזמנה, שכללה מנות ראשונות, מנת ילדים ועיקריות כמובן.

פיצקי קיבלה פסטה עם רוטב עגבניות שהיה פשוט וטעים- הילדה חיסלה כמעט הכל וגם כרבולת מאוד נהנתה. פיצקי סרבה לשתות ממיץ התפוחים שהזמנתי לי אבל אחרי שאמרתי לה שמדובר בבירה בטעם תפוחים, היא שתתה לי כמעט הכל.

המנה הראשונה שלי הייתה פטה כבד עוף עם צנימים וריבת עגבניות שרי וכוסברה- אני לא אוהב כוסברה אבל היה טעים. גם המנה מאוד נאה ומפנקת, כמות נכבדת של כבד והצנימים הם סוג של פוקצ’ות שטוחות וטעימות, הן קלויות אבל לא לרמת צנים, שדווקא מאוד התאים לדעתי.

לעיקרית הזמנתי 300 גרם אנטריקוט בלאק אנגוס עם רוטב מרסלה בתוספת תפוחי אדמה פריכים. אני לא אוהב רטבים על הבשר שלי אבל הפעם שכחתי לציין זאת והייתי רחוק מלהתאכזב. הנתח עצמו מעולה עם כמות נאה במיוחד של שומן. מעטות הפעמים שקיבלתי נתח במידת צליה כל כך מדוייקת- הסטייק היה עסיסי ומעט מתקתק מהרוטב. נהנתי כמו שלא נהנתי כבר הרבה זמן. פיצקי זללה את הנתחונים שהפרשתי לה בהנאה צרופה.

לקינוח הזמנו סניקרס (שכבות שוקולד בלגי, קרם בוטנים ופצפוצי אורז) שהזכיר מעט את החטיף עליו הוא מבוסס אבל היה מאוד טעים- גם פה, קינוח נדיב וטעים.

אני יודע- המיקום נשמע בעייתי (נתניה וכו’) אבל אם אתם אוהבים לאכול בשר אתם חייבים את זה לעצמכם!

עב בשר – המחשב 1, א”ת דרומי פולג, נתניה (קיקה ממש ממול, אז הנה יש לכם תירוץ).

חבצואל היבוסי,
צריך להזמין מקום ליומולדת!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מו ומו. גם מקום מומלץ (אך יקר)