6.5.2012

יס: כסף זה לא הכל בחיים

שבוע לפני יום העצמאות הגיע אלי לפגישה נציג מכירות של יס, בכדי לשכנע את הורי לעבור מהוט אליהם. ההצעה הייתה מאוד משכנעת, בעיקר מאחר שבאותה הזדמנות גילינו שהורי משלמים להוט 25 ש"ח יותר ממה שהם אמורים לשלם לפי החוזה המקורי. אבא שלי חתם וכבר ביום ראשון 22/04/2012 חיברו אותם ליס. החבילה כללה את כל ערוצי הסרטים ב HD, ערוצי הספורט ושלושה ממירים שאחד מהם הוא HD והכל בתמורה ל 219 ש"ח לחודש.

כמצופה הוט התקשרו למחרת והציעו הצעה חדשה: שני ממירים, שאחד הוא מקליט + HD, ערוצי הסרטים החדשים ב HD, ערוצי הספורט וערוץ לולי והכל בתמורה ל 219 ש"ח לחודש. מכיוון שלאמא שלי מאוד חשוב ערוץ לולי (שיהיה לנכדות הקטנות) הם החליטו לחזור להוט והודיעו ליס על ניתוק ב 27/04/2012 (חמישה ימים אחרי החיבור).

היום חזר אלי נציג של יס בשם חגי בכדי לשכנע אותי לחזור אליהם.
חגי: למה חזרתם להוט?
אני: הצעה טובה יותר באותו מחיר.
חגי: אז מחיר זה העניין?
אני: כן. מה אתה מציע?
חגי: אני מציע לך את כל מה שקיבלת + ממיר מקליט לא HD + ממיר HD + ערוץ לולי ב 245 ש"ח.
אני: נהדר! זה רק 25 ש"ח יותר! אז מתי אתם אוספים את הציוד?
חגי: כן, אבל אל תשכח שאיכות הצפייה אצלנו טובה יותר והתכנים טובים יותר.
אני: אבל זה 25 ש"ח יותר בחודש, בכל חודש.
חגי: כסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים!
אני: אתה צודק- אז למה שלא תתן לי את הכל ב- 200 ש"ח?
חגי: בשביל 25 ש"ח אתם מקבלים איכות צפיה ותוכן טובים יותר.
אני: חגי- כסף זה לא הכל בחיים, אנחנו נהיה אתכם 3 שנים לפחות, אז שלח לי צ'ק על 900 ש"ח שיכסה את ההפרש.
חגי: יש לך רכב נכון? איזו שנה?
אני: 2002.
חגי: למה לא קנית משהו ישן יותר?
אני: אתה ממש טוב באנלוגיות. ברכב שלי אני משתמש בכל הפונקציות האפשריות -נוסע קדימה, אחורה, מפעיל מזגן. ביס אני צופה ב 3 ערוצים מתוך 300. אז שנחשב מחדש?
חגי: חבל שאתה עושה כזה עניין מכסף.
אני: אתה תמיד מוזמן לשלוח לי את המשכורת החודשית שלך. אז מתי אתם באים לאסוף את הציוד?
אני בטוח שחגי מכר להורים שלו חבילה בסיסית ב 300 ש"ח כי כסף זה לא הכל בחיים.

אני מציע לחברת יס להתחיל לבדוק את שיטות המכירה שלה מחדש. המוצר שלכם דומה למתחרים ותוכן הוא עניין של טעם אישי. זכותכם לתמחר את המוצר שלכם במחיר גבוה יותר משל המתחרה במידה ואתם חושבים שהוא טוב יותר, אבל לזלזל בלקוחות לא יתרום להכנסה החודשית שלכם.

חבצואל היבוסי,
מי אמר אינטרנט ולא קיבל.

אין תגובות: