9.9.2013

כללית פלטיניום רוצים אותי אבל...

היום קיבלתי שיחת טלפון מקופ"ח כללית. אני לקוח שלהם מלידה, אשתי גם כן וגם שתי בנותי ולכולנו ביטוח "מושלם" + ביטוח סיעודי.

נציגת טלמרקטינג בשם שרי התקשרה היום בכדי לשכנע אותי לעבור לביטוח פלטיניום.

אני אוהב לשמוע קודם כל את השורה התחתונה ולכן התחלנו בכך שמעבר ל פלטיניום יעלה לי עוד 1500 ש"ח בשנה. שרי החלה מייד להציג את התועלות בביטוח החדש ופתחה בכך שבכללית סמייל אקבל 70% הנחה על טיפולים, כגון טיפול שורש וזאת רק אחרי תקופת צינון של חצי שנה.

אני: למה יש תקופת צינון? הרי את התקשרת אלי, זה טלמרקטינג יוצא.
שרי: חייבים תקופת צינון בכדי להגן מפני ניצול.
אני: זה היה נכון אם אני הייתי מתקשר ודורש את הביטוח מיוזמתי, אבל את רוצה אותי מבלי שיצרתי איתך קשר קודם.
שרי: אבל אם לא תהיה תקופת צינון הקופה תקרוס...
אני: אני מוכן לחתום לך שזה לא יקרה ומכיוון שאת רוצה אותי, אני לא מבין למה אני צריך לשלם חצי שנה ולא לקבל כיסוי מלא.
שרי: תקבל אחרי חצי שנה.
אני: תחזרי אלי כשהתקופה מסתיימת. ביי.

מעניין כמה אנשים נופלים בפח הזה של קופות החולים וחברות הביטוח שדורשות תקופת צינון כאשר הן יוזמות הביטוח ולא הלקוח.

איך המפקח על חברות הביטוח נותן לזה לקרות?

חבצואל היבוסי
לפעמים 140 תוים זה לא מספיק

תגובה 1:

בת דוד אמר/ה...

התגעגעתי.