18.10.2014

יוצא לאור

הרעיון הזה קינן בי זמן רב, הוא אמנם הועצם עם כניסתי לפייסבוק אבל למעשה המחשבה עליו באה והלכה במשך השנים- האם אני צריך להזדהות בשמי האמיתי או להמשיך כחבצואל היבוסי.

שם העט אפשר לי לשמור על סוג של אנונימיות, אעפ"י שעבודת בילוש קצרה הייתה חושפת את שמי האמיתי די מהר וכל מי שמכיר אותי אישית יודע מי הוא חבצואל היבוסי. שמרתי על ה"אנונימיות" מחשש מכל מיני נשמות טובות עליהן כתבתי במהלך כל התקופה.

ואיזו תקופה זו הייתה...

למעלה מ 10 שנים שאני כותב לבלוג' האמת 10 שנים, 9 חודשים ו- 11 יום. הכל התחיל מצורך לשתף את השטויות שחוויתי במרכז התמיכה הטכנית בו עבדתי והמשיך לכתיבה על החיים דרך העיניים שלי. בעידוד חברים התחלתי להעלות גם ביקורות על נותני שירות ומסעדות (כן, אני שמן) והיה לי כייף גדול.

הכניסה שלי לצוויצר כנראה הייתה תחילת הסוף. מצאתי פלטפורמה מהירה וחדה עם סביבה צינית כלבבי ואני עדיין שם ונהנה מהחיים כחבצואל היבוסי, אך היכולת שלי להביע דעה או סתם לזיין את השכל בצורה כל כך זמינה ומהירה גרמה לירידה בכמות הפוסטים.

הכניסה לפייסבוק שברה לחלוטין את עניין האנונימיות- הכניסה לפייסבוק עקב טרגדיה אישית והרצון שלי לנקמה קטנה בכתבת מטונפת, חשפה אותי לעולם לא כל כך נורא (אני מוכן להתערב שאיזה שמלי אחד מחייך עכשיו לעצמו) והגעתי מהר מאוד למסקנה שאנשים גם ככה חושבים שאני דפקט אז למי אכפת.

מה שעומד לקרות הוא דבר מאוד פשוט- אני אפתח יוזר חדש בבלוגר ואתחיל לכתוב אליו פוסטים שיפורסמו גם בפייסבוק ויכול להיות שגם בצוויצר. הסיבה שאני כותב עדיין בלוג ולא רק פוסטים בפייסבוק היא שבפייסבוק הכל נעלם ואם אתה רוצה לכתוב משהו שישאר אז עדיף בלוג (רעיון של חנן כהן) ולכן יהיה גם בלוג.

אם אתם עוקבים אחרי בפייסבוק אז אין לכם בעיה. מי שלא מכיר אותי או לא עוקב/חבר בפייסבוק, מוזמן לכתוב לי מייל ואשלח לו את הלינק או שנתחבר בפייסבוק.

אני לא יודע אם זה פוסט אחרון כחבצואל, יכול להיות שמידי פעם אוציא כאן קיטור אבל אני מאמין שזה לא יקרה בתדירות גבוה במיוחד. חבצואל ממשיך לחיות בצוויצר.

תודה לכל מי שעוקב ולכל מי שלא ביקש לרדת מרשימת התפוצה של הבלוג- על הביקורות, התגובות ושסבלתם אותי בכלל.

See you on the other side

חבצואל היבוסי,
איש בלי קיר

תגובה 1:

מנצ' אמר/ה...

מי היה מאמין שהמשיח יגיע...