7.6.2015

מה נשתנה?

הרבה השתנה. שנה עם הרבה שינויים אך אתרכז בטובים שחלו עלי.

דבר ראשון החלטתי שאני לא פותח בלוג חדש. מה רע בישן והטוב? אחרי מחשבה והתיעצות קלה החלטתי שעדיף להשאר עם הקיים- הפעם יפורסם גם בפייסבוק במקביל.

עכשיו שזה מאחורינו אפשר להמשיך הלאה...

במרץ שנה שעברה שברתי את הקרסול. אשתי ניצלה את המצב להרעיב אותי וטענה נחרצות "אתה שמן!" מכיוון שאשתי תמיד צודקת ומכיוון שהיא החלה להרעיב אותי, הסכמתי איתה. נזכרתי בכתבה שראיתי בחדשות2 על התזונה של האדם הקדמון, שבה איזה "משוגע" בשם דעאל שלו אוכל בשר ויורד במשקל והוא אפילו כתב על זה ספר! מייד עשיתי הסכם עם אשתי שאם אני עושה דיאטה היא תהיה פליאוליתית - למזלי, היא הסכימה.

אחרי שתי מסיבות פרידה מפיצה - בדיוק לפני שנה סיימתי לקרוא את הסוד הקדמוני והתחלתי את הפרק הקדמוני שלי. מה זה פליאו על רגל אחת- לאכול: בשר, דגים, ירקות, פירות, מוצרי חלב שמנים, אגוזים. לא לאכול- סוכר, דגנים ושמנים תעשייתיים. התוצאה- תוך שלושה חודשים ירדתי 13 קילו, מדדי בדיקות הדם שלי השתפרו, פחות דימומי חניכיים, פחות קשקשים ואפילו הפסקתי לנחור (לשמחתה הרבה של אשתי)- כל זה בלי לעשות פעילות גופנית של ממש.

Test Name201406201408201502
GLUCOSE1199595
TRIGLYCERIDES23011455
CHOLESTEROL238166217
CHOLESTEROL-LDL13286122
NON-HDL_CHOLESTEROL179114134
CHOLESTEROL- HDL605284
Weight958583

אשתי הצטרפה לחגיגה מאוד מהר - אם אתם מדמיינים אותי גורר אותה מהשיער למערה- אל תשכחו שתמיד אצלנו בבית אני המחליט אבל היא קובעת- בקיצור אני אשן על הספה הערב רק על זה שבכלל הצעתי אפשרות כזו.

כפועל יוצא התחלתי גם לבשל יותר (כמו שבטח ראיתם כמות תמונות האוכל שלי עלתה בשנה האחרונה) ואפילו התפנקתי בגריל חדש.

אחרי חמישה חודשים החלטתי לשלב גם פעילות גופנית בסיפור ואם כבר אז שיהיה משהו רגוע וקליל וכך מצאתי את עצמי נרשם לקרוספיט הרצליה והתמכרתי. מגוש שדורש סיבה בכתב לקום מהספה- הפכתי לאחד מהפסיכים האלה שמתלהב להרים משקולות, לעשות מתח ומהתחושה הנהדרת של בחילה אחרי 7 דקות של ברפיז.



נראה שהסיפור הזה כולל הרבה ויתורים אבל הגישה הפליאוליתית דוגלת גם בחיים טובים ולכן אתם עלולים לראות אותי גונב פרוסת עוגה מדי פעם, יוצא עם הבנות לגלידה לפעמים או יושב על בירה עם חברים.

חפרתי מספיק - שיהיה בתאבון!

נ.ב.
מעכשיו לינק יתפרסם גם בפייסבוק שלי kislery

אין תגובות: