3.5.2007

כולם מוזמנים וכמה עניינים קטנים

אני אתחיל בהזמנה. לפני כמה שבועות השווצתי לי בשירות Joost שאני בוחן רשמי שלו. אחת הפונקציות שישנן בתוכנה היא הזמנת משתמשים אחרים לנסות את התוכנה ובאמת קיבלתי 3 הזמנות שנוצלו מהר מאוד (טוסטר, קראנצ' ושוילי). היום גיליתי שצורפו עוד המון ערוצים, מה שנחמד למדי וגם כמות ההזמנות עלתה בכמה אחדות, בסביבות ה- 999 אחדות! אז מי שרוצה קצת Joost שפשוט יכניס תגובה ויתן איזה סימן היכר או שישלח לי מייל אישית (אפשר למצוא אותו תחת עדכן אותי, בתפריט מודיעין מצד ימין).

************************************************

בימים האחרונים עברנו דירה (גם את זה המקפידים יודעים) ולמי שעוד לא התנסה בלעבור דירה- אני לא ממליץ בחום- זה חתיחת כאב ראש מהגהנום! אבל שרדנו את זה די יפה בעיקר בזכות העבודה הנמרצת של קוקידו ואמא שלי (גם אבא שלי עזר המון ללא ספק) בקיצור היה שישו ושמחו.

אחת מהתענוגות הגדולים של מעבר הוא להעביר את כל השירותים לבית החדש- אינטרנט, מים מינרלים, מזגן, טלפון, ביטוח דירה, אזעקה וכו' (האמת שאין כו' זה פחות או יותר הכל). אז יש כמה נקודות לשבח ולטבח של כמה ספקים ממש נחמדים ואני אציין את הטובים:

HOT אינטרנט בכבלים- שיחקו אותה בגדול! אמרו להתקשר שבוע לפני המעבר ובאמת לא עשו בעיות מבחינת תאום טכנאי לראשון לחודש. יום לפני המעבר קיבלנו (קוקידו ואני) כל אחד לטלפון SMS להזכיר לנו שמתואם לנו טכנאי למחרת היום ומספר טלפון לשינוי. בנוסף לכל הנ"ל הטכנאי הודיע מראש שהוא מאחר אבל הגיעו שניים, שדאגו לעשות עבודה נקיה ומהירה.

בזק טלפון- אנחנו חייבים טלפון בדירה כי יש לנו מערכת אזעקה וביטוח שדורש את זה. לפי דרישת בזק, שלחנו פקס של מתן זכויות על קו 72 שעות מראש (לוקח להם 48 שעות לטפל- בזק נשאר בזק). ביום המעבר התקשרנו לברר מה קורה- אמרו לנו שלא קיבלו שום פקס אז שלחנו שוב ואז אמרו לנו (לבעלת הדירה יותר נכון) שצריך להמתין 48 שעות. ניסיתי להפעיל פרוטקציה אבל זה היה יותר קרוב לאימפוטנציה אז הלכתי על הקו שאני הכי טוב בו- ראש בראש! המוקדנית הראשונה לא שיתפה איתי פעולה והתעקשה לקבל את שמו המלא של בעל הקו (שרואה את הפרחים מלמטה כבר 5 שנים) ולבסוף שקיבלה אותו אמרה לי שאני צריך להמתין יומיים- ביקשתי מנהל! ניתקה לי הבת זונה! התקשרתי שוב, הפעם המוקדנית ביקשה שאספר לה במה מדובר- הסברתי. שאלה אותי לאיזה פקס שלחנו את המכתב- עשינו שיחת ועידה עם בעלת הבית, אחרי שעתיים חזרה אלי ואמרה שיהיה טכנאי רק בעוד 5 ימים- הבהרתי לה שזה לא ממש מסתדר לי. האמת שבשלב הזה חשבתי שאני עושה את הטעות ועובר לטלפון של HOT אבל המוקדנית הפגינה יצירתיות ואמרה לי שהיא צריכה למצוא קו לא פעיל וככה נשיג טכנאי כבר למחר- למה כל זה? אין לי מושג אבל בזק זה בזק! אז שאלה אותי המוקדנית אם אני יודע על איזה אברום (השם המקורי נמצא במערכת) שגר בדירה- אמרתי לה שלא אבל אני מכיר את אברום הקדום "נהדר" שמחה לה המוקדנית "זה בהחלט מספיק לי"- בקיצור קימבנו לנו טכנאי שבאמת הגיע ויש לנו טלפון בבית!!! (אויש זה יצא ארוך).

************************************************

החלטנו לנסות לחיות בלי טלויזיה או יותר נכון- להתבסס על הורדת סדרות וסרטים מהאינטרנט מבלי להתחבר לכבלים או לשירותי הלווין אותם שדדנו בחודשים האחרונים. הערב שרדנו את הערב הראשון ממש בלי החיבור התוך ורידי היקר הזה (יקר כספית לא ערכית) והאמת שעבר יופי! אולי יהיה לנו יותר זמן לקרוא או במקרה שלי לכתוב!

חבצואל היבוסי,
עדיין נוהג בפונטו ולא מרצון.

3 תגובות:

Doronme אמר/ה...

נשארו הזמנות ספייר לפרודו? :)

קיסלר יניב אמר/ה...

בעיה קטנה אחת פרודו- אין לי את המייל שלך!

אנונימי אמר/ה...

באיחור משהו בוא נפתור את הבעיה הזאת... הוספתי אותו עכשיו לעדכון האוטומטי