19.8.2007

תפוס חזק

השבוע החולף עבר עלי בכאבים. הגב שלי החליט להתפס שוב, אתם לא יודעים מזה כי זה קורה כל כך הרבה פעמים לאחרונה, שפשוט החלטתי לוותר על התיעוד. הקטע הוא שכל הסיפור הזה נפל דווקא על השבוע האחרון שלי בעבודה הנוכחית (יש לי עוד את השבוע הקרוב אבל זה כולל את מחר, שהוא בעצם היום ויום רביעי בכדי להגיד שלום) אז בסופו של דבר יצא שבחצי הראשון של השבוע עבדתי חצאי ימים וביומיים האחרונים (ד'-ה') אני פשוט נשארתי לסבול בבית.

לא שהייתה לי יותר מידי עבודה בעבודה, אבל השיעמום בבית חרפן אותי. הרופא שלי החליט לסמם אותי קצת עם אתופן (600 מ"ג) אבל גם זה לא ממש עזר, אז ערבבתי את זה עם קצת אלכוהול קל, אבל גם זה לא עזר, אז עברתי למורפיום אבל זה ממש שקר אז אני אפסיק עם זה עכשיו.

מאחר והפעם זה ממש כאב, החלטתי ללכת לרופא מומחה (מומחה לעמוד שדרה) שהציץ בצילומי הרנטגן היפים שהבאתי לו, סובב לי את הרגלים קצת וכמובן שגם הכאיב (צריך לעשות משהו לא?) קבע שהגב שלי בסדר גמור (בינתיים) ושכל החוליות שם וכל הדיסקים במקום- אבל הבעיה תפתר כשאני אפסיק לצלוע!

אמרתי לו "דוקטור, אני צולע כבר 16 שנה, אני לא יכול יום אחד פתאום לראות את העולם בלי להתנדנד. זה יהיה פשוט מוזר" ומאחר שלא אמרתי לו את זה אני אמשיך בפסקה הבאה.

הבחור (ד"ר) המליץ לי להפסיק ללכת יחף (למי שלא יודע- אני הולך עם הגבהה, פלטפורמה בשפת העם, בנעל שמאל של 6 ס"מ- או כמו שנוּלי הגדירה את זה "חצי פְרֵיחַה") כי זה דופק לי את הגב ושאולי כדאי לשקול להאריך את הרגל. סיפור פשוט ונטול כאבים (כן, כן, בטח! אסור להאמין לו, הוא רופא אורטופד- זה פחות או יותר נגר עם דיפלומה) כמה ברגים מחוץ לרגל ואתה עושה מ"מ ליום (מנפלאות הטכנולוגיה).

על זה אני עוד צריך לחשוב...

בסיכומו של דבר, אני עדיין צולע, הגב שלי תפוס ואני גם מכוער!

חבצואל היבוסי,
אפשר דעה שניה?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לך זה יהיה מוזר?
ומה יקרה אם אני אתקל בך בטעות? אתה חושב שאזהה אותך ללא הצליעה שלך?

קיסלר יניב אמר/ה...

האמת שחשבתי להאריך את הרגל הארוכה ולא את הקצרה. אם אני מאריך את הקצרה אני בעצם דורך במקום- נשאר באותו הגובה- אז אם אני כבר סובל לפחות שיצא לי מזה משהו לא?