26.2.2008

לא לצאת מהקווים

כשהייתי בטירונות (אם קוראים לקיבוץ של חבורת בעלי מום, שגרים יחד באוהל ומישהו גם החליט לתת להם נשק- טירונות) נכנסתי יום אחד לשרותים לחרבן. מי שמכיר אותי או קורא את הבלוג באדיקות למעלה משנתיים, יודע שאני לא מחרבן במקומות ציבוריים (עקב בעיות טכניות שמונעות ממני להתיצב עם התחת באויר מעל האסלה מבלי ליפול עליה בשלב מסויים) ולכן העובדה שנכנסתי לשירותים בטירונות לחרבן מעידה על מקרה חירום קשה במיוחד. התישבתי לי על האסלה (אחרי שריפדתי אותה כהלכה בגליל שלם של נייר טואלט) והישרתי מבט לדלת. על הדלת היה כתוב "תסתכל ימינה" הסתכלתי ימינה. מימין היה כתוב "תסתכל שמאלה" הסתכלתי שמאלה. משמאל היה כתוב "תסתכל אחורה" הסתכלתי אחורה. מאחור היה כתוב- "תגיד אתה מחרבן או מסתובב?".

כנראה שמשהו בממלכת יצרני ניירות הטואלט לקח את העניין ברצינות והחליט להכניס קצת עניין ל... ניגוב. אז יש לנו ניירות בשלל צבעים ויש לנו ניירות בניחוחות שונים (תותים למשל), יש ניירות עם ציורים צבעוניים ועכשיו שמתי לב שקוקידו קנתה- ניירות עם הדפסים לבנים של דובים! מגניב.

השאלה המתבקשת היא- למה דווקא דובים לבנים? האם זוהי מחשבה גאונית (חולנית) של היצרן להפעיל אותנו בשעת הניגוב ולראות אם אנחנו יודעים לצבוע רק בתוך הקווים?

אין מה לעשות- גם על זה חשבתי... בשירותים.

חבצואל היבוסי,
מתי מתי כבר NG ?

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הנייר מיועד לאנשים עם "שובבים" רכים, לאלא מאיתנו שיש קשים לא יכולים לצבוע .לי יש את הפריבילגיה הזאת,ואף פעם לא הצלחתי להישאר בתוך הקוים, מצד שני גם עם תושים אני לא מצליח.
NGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNNGNGNGNGNGNGNGNGNNGNGNGNGNNGNGNGNGNG

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחח
טוב אתה רשמית לא שפוי בעליל
נולי

קיסלר יניב אמר/ה...

קראנצ' אפשר להעלות את זה לרמת אומנות :)

נולי- ספרי לי משהו חדש :)